Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان نهاوند که در بخش خزل برگزار شد، اظهار کرد: این ویروس و پدیده منحوس از سیاست‌های استعماری و مستبدانه استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه این ویروس موجب شد تا همه مردم و مسئولین هر آنچه در توان دارند برای مقابله با آن به کار بگیرند، گفت: در این راستا طی روزهای گذشته پیگیری‌هایی در راستای تأمین تجهیزات پزشکی و اعتباری برای شهرستان انجام‌شده و علاوه بر آن پیگیر استمرار فعالیت پروژه‌های عمرانی در شهرستان بودیم چراکه به علت شیوع ویروس کرونا برخی پروژه‌ها در شرف رکود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به‌صورت مصداقی می‌توان به پروژه محور نهاوند-آورزمان اشاره کرد که با پیگیری‌های صورت گرفته اقدامات لازم برای تهاتر املاک پیمانکار این محور انجام شد.

وی بابیان اینکه در سطح کشور قوای سه‌گانه وارد عمل شدند و علی‌رغم تحریم‌های ناجوانمردانه مجدانه در میدان هستند، گفت: در حال حاضر به‌واسطه تحریم‌های ناجوانمردانه از ورود کالاهای پزشکی نظیر ماسک و گان و غیره به ایران جلوگیری می‌شود که این نشان از خباثت استکبار جهانی دارد.

بهرام نیا با تأکید بر اینکه امروز مردم مقاوم ایران اسلامی برای گذر از این بحران وارد عمل شده‌اند، گفت: روحیه ایثار و مقاومت و همچنین عمل به توصیه‌های معظم معضم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی موجب شده تا گروه‌های جهادی، مردمی، سپاه و بسیج برای تأمین نیاز کشور وارد عمل شوند به طوری که در شهرستان نهاوند روزانه ۵ هزار عدد ماسک به همت این اقشار تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم پای‌کار هستند و لازمه تداوم این مهم ورود همه‌جانبه مسئولین است که باید نسبت به حساس سازی مردم به این ویروس با بهره‌گیری از توان پزشکان شهرستان اقدام کنند همچنان که این مهم روز گذشته در نشست با پزشکان و رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان مطرح شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهداف آمریکا و استکبار جهانی در خصوص شیوع این ویروس، گفت: یکی از سیاست‌های استکبار جهانی فلج کردت اقتصاد ماست لذا باید هوشیار باشیم و بسترهای لازم برای مقابله با این جنگ نابرابر را در اسرع وقت فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز با توجه به تعطیلی بازار و همچنین توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید و رونق اقتصادی، گفت: باید بسترهای لازم برای خریدوفروش کالاهای مایحتاج مردم در شهرستان نهاوند از طریق فروشگاه‌های اینترنتی در دستور کار قرار بگیرد تا رکود بازار و بیکاری نیز کاهش یابد لذا در این راستا مسئولین استان و شهرستان برای افزایش سرعت اینترنت در نقاط کور اقدامات لازم را انجام دهند..

بهرام نیا با اشاره به اینکه شیوع این ویروس می‌تواند یک امتحان برای ما باشد، گفت: ما باید راندمان کاری و بهره‌وری را بالا ببریم تاجهش تولید ایجاد شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تجهیزات پزشکی سازمان نظام پزشکی ماسک مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استکبار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد

سیدحامد عاملی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: مأموریت اصلی برای فعالیت سال جاری توسط مقام معظم رهبری مشخص شده و لازم است دستگاه‌ها در تدوین تمامی اقدامات اعم از زیرساخت‌ها و پروژه‌ها با محوریت تولید حرکت کنند.

او افزود: در حال حاضر فرصت بی سابقه‌ای برای حمایت از تولید ایجاد شده و در این راستا، کمیته حمایت قضایی، شورای حمایت از سرمایه‌گذاری، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برای رفع موانع تولید فعالیت می‌کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه موانع حوزه تولید به هیأت مقررات‌زدایی اعلام می‌شود، بیان کرد: لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در راستای رفع موانع تولید برنامه‌ریزی کنند و نباید مانعی برای مأموریت جهش تولید ایجاد شود.

عاملی با تأکید بر لزوم تدوین و اعلام برنامه‌ها و پروژه‌های اثربخش و شاخص دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌ها، گفت: در قالب این برنامه‌ها باید پروژه‌های در حال اجرا و یا در آستانه تکمیل و بهره‌برداری اعلام شود و برای تأمین اعتبارات تلاش شود.

او ادامه داد: با وجود محدودیت‌های اعتباری ۱۰۰درصد اعتبارات جاری استان اردبیل در سال گذشته تخصیص یافت.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات مهم برای تخصیص اعتبار در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال به پروژه راه‌آهن اردبیل با ۲۰۵درصد تخصیص، ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به پروژه‌های بزرگ‌راهی استان با ۱۱۶درصد تخصیص،۲هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال به بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی با ۱۲۰درصد تخصیص، یک هزار ۲۱۰ میلیارد ریال به بیمارستان نجف‌زاده با ۲۴۲درصد تخصیص و سه هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۹۲ پروژه مهم استانی اختصاص یافت.

عاملی بیان کرد: در سال جاری یکسری اعتبارات ابلاغی در سال جاری به وزارتخانه‌ها ارسال شده که اقدام فوری مدیران از مرکز برای جذب و تعیین تکلیف سهم اعتباری پروژه‌های مربوط ضروری است.

او با اشاره به احصای ۹۱ پروژه نیازمند اعتبار در سال گذشته برای تکمیل، افزود: اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها جذب شده و امسال باید تکمیل و بهره‌برداری شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: توجه به اجرای ظرفیت‌های قانونی مرتبط با تأمین اعتبارات حوزه خانواده، جمعیت و فرزندآوری مورد تأکید بوده و اقدام مدیران در این زمینه ضروری است.

عاملی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی برای برگزاری جام صفوی در استان اردبیل، لازم است تمامی دستگاه‌ها به این موضوع کمک کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر بستر‌های فساد‌زا باشد
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد
  • ارتقاء بستر ارتباط پزشک با بیمار حیاتی است/ پلتفرم مناسب نوبت دهی اینترنتی باید ایجاد شود