Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@06:31:27 GMT

اعلام نخستین مورد مرگ بر اثر کرونا در عربستان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۸۵۵۳

اعلام نخستین مورد مرگ بر اثر کرونا در عربستان

وزارت بهداشت عربستان روز سه شنبه با اعلام ابتلای ۷۶۷ نفر در این کشور به ویروس کرونا، از نخستین مورد مرگ بر اثر ابتلا به این ویروس خبر داد.

به گزارش ایرنا؛ وزارت بهداشت عربستان در صفحه توئیتر این وزارتخانه نوشت که طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بیشترین آمار ابتلای موارد جدید به کرونا بوده و تست کرونای ۲۰۵ نفر در این کشور مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام آمار جدید مبتلایان، شمار کرونایی ها در عربستان طبق اعلام وزارت بهداشت، به ۷۶۷ تن رسیده است.

وزارت بهداشت عربستان همچنین اعلام کرد که نخستین شهروند این کشور که افغانی مقیم عربستان و ۵۱ ساله بوده در اثر کرونا جان خود را از دست داده است.

این وزارتخانه بر ضرورت پرهیز از هر گونه تجمع برای مقابله با این ویروس تاکید کرد.

این در حالی است که ملک سلمان پادشاه سعودی بامداد دوشنبه دستور برقراری منع آمد و شد در عربستان را صادر کرد.

ملک سلمان همچنین از مردم عربستان خواست تا در خانه بمانند و تنها در موارد ضروری از خانه خارج شوند.

طبق گزارش وزارت بهداشت عربستان در این کشور ۱۰ هزار نفر تحت قرنطینه و تست تشخیص ویروس کرونا قرار گرفته و چهار هزار نفر همچنان تحت قرنطینه هستند.

ویروس کرونا که از چین شیوع یافته، بسرعت به کشورهای مختلف در سراسر جهان سرایت کرده و اکنون بیش از ۱۴۰ کشور را درگیر کرده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0031No

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عربستان وزارت بهداشت عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟