Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌تیم‌های ملی بوکس برنامه جالبی برای زیر نظر گرفتن بوکسورهای تیم جوانان طراحی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، با توجه به اینکه در سال 99 رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهانی جوانان در پیش است و تا این لحظه خبری مبنی بر لغو این مسابقات اعلام نشده، مدیر تیم‌های ملی بوکس برنامه‌ جالبی برای کنترل شرایط بوکسورها در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا مهدی پور تمام بوکسورهایی که سال گذشته در رده نوجوانان بودند و در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کردند و بوکسورهایی که سال گذشته در‌ رده جوانان حضور داشتند و هنوز سن آنها به این رده می‌خورد را شناسایی کرده و در یک گروه در صفحه مجازی جمع کرده است.

مهدی پور حدود 50 بوکسور را تاکنون شناسایی کرده و برای کنترل شرایط وزنی و زیر نظر داشتن میزان‌ آمادگی این بوکسورها از این نفرات خواسته تا تمرینات خود را در خانه انجام دهند و از این‌ تمرین فیلمی تهیه کرده و برای او بفرستند.

پس از این موضوع مدیر تیم‌های ملی از سه مربی بوکس درخواست کرده تا هرکدام 16 یا 17 نفر از این بوکسورها را زیر نظر داشته باشند و به صورت اینترنتی به آنها تمرین دهند تا آمادگی این بوکسورها حفظ شود.

این کار مهدی‌پور در حالی انجام شده که وی اعلام کرد رزومه بوکسورهای دیگری را هم بررسی کرده و بزودی تعداد نفراتی که تحت کنترل قرار میگیرند بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان قهرمانی آسیا بوکس نوجوانان مدیر تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های بوکس جام مولای عرشیان + فیلم


 رئیس هیئت بوکس استان اصفهان با بیان اینکه این مسابقات سی و سومین دوره این رقابت‌ها محسوب می‌شود گفت: در این دوره بیش از ۴۰۰ بوکسور از ۱۸ شهرستان استان اصفهان حضور داشتند.


مهدی شفیعی افزود: این دوره از مسابقات در ۴ رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد که فرصتی خوبی برای سنجش قهرمانان این رشته پرهیجان بود.


او گفت: این دوره از مسابقات فرصتی هم بود تا استعداد‌های برتر هم شناسایی شوند تا آینده‌ای برای بوکس ایران و اصفهان باشند.


شفیعی افزود: برترین‌های این مسابقات پس از معرفی در رده‌های مختلف قرار است به زودی در مسابقات کشوری حضور پیدا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی پایان رقابت‌های بوکس جام مولای عرشیان باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • هت‌تریک ناکامی بوکس در سال گذشته/ فونتانا ناجی می‌شود؟
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • پایان رقابت‌های بوکس جام مولای عرشیان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ فروردین
  • پایان رقابت‌های بوکس جام مولای عرشیان + فیلم
  • حضور ورزشکار مراغه‌ای در تیم ملی امید بوکس