Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ اختلافات زن و مرد در حالی که مردم یزد در قرنطینه کرونا به سر می برند، منجر به قتل مرد توسط همسرش شد.

حوالی ساعت ۸ دیشب دوشنبه چهارم فروردین 99 اولین جنایت نوروزی یزد، به دست یک زن رقم خورد و مردی که در منزلش حضور داشت توسط همسرش با ضربات چاقو به شاهرگ به قتل رسید.

وی سپس جنازه مرد را در آسانسور آپارتمان خود گذاشت تا به پارکینگ منتقل کند، اما یکی از همسایه ها با زدن دگمه آسانسور در طبقه‌ای دیگر ، باعث متوقف و گشوده شدن در آسانسور شد که با جسد خونین یک مرد و زنی که در کنار جسد بود، مواجه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامل جنایت که با باز شدن در آسانسور ترسیده بود سعی در ترساندن همسایه داشت که با کمک همسایه‌های دیگر پلیس در جریان جنایت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: قتل نوجوان ۱۳ ساله در سیرجان/ اول روز عید رخ داد

با حضور ماموران در صحنه جنایت، مرتکب جنایت که غیربومی و ساکن یزد است با داد و فریاد، موجب ترس و تجمع ساکنان این مجتمع آپارتمانی شد اما در نهایت با تلاش ماموران پلیس دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی منتقل شد.

منبع: رکنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000sFa خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانزیت ۲۰ تن موی بز از طریق مرز لطف آباد شهرستان درگز

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی رییس شبکه دامپزشکی درگزگفت: این محموله ۲۰ تنی موی بز از طریق مرز لطف آباد و از مبدأ کشور ترکمنستان وارد کشور شد تا پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز بهداشتی- قرنطینه‌ای به مقصد کشور چین از طریق پایانه مرزی شهید رجایی بندرعباس ترانزیت شود.
دکتر حامد شمس افزود: روزانه فرآورده‌های خام دامی جهت مقاصد مختلف وارد کشورمان می‌شود و توسط همکاران دامپزشکی مستقر در پست قرنطینه دامی بررسی می شودتا مجوز‌های بهداشتی و قرنطینه‌ای لازم را اخذ شود.

او گفت: دامپزشکی در کنار صدور مجوز، ضدعفونی تریلر‌های ورودی به کشور را نیز جهت پیشگیری از ورود عوامل بیماریزا به عهده دارد.

دیگر خبرها

  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • صدور ۱۱۹۸ تاییدیه ایمنی آسانسور درخوزستان
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • نژاد پرستی و سلاخی کودکان از جنایات اسراییل است
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • ترانزیت ۲۰ تن موی بز از طریق مرز لطف آباد شهرستان درگز