Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه بجنورد گفت: در حال حاضر خوابگاه پردیس برادران ۲ با ظرفیت ۲۴۴ نفر و خوابگاه دخترانه ۱۵ خرداد با ظرفیت ۲۰۴ نفر در حال ساخت هستند.

محمود مشکات، مدیر روابط عمومی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجو، گفت: دانشگاه بجنورد به عنوان دانشگاه مادر استان اکنون دارای ۳ خوابگاه در حال فعالیت است که مجموعا بیش از ۱۰۰۰ دانشجو را در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشکات ادامه داد: از این ۳ خوابگاه ۲ خوابگاه با نام‌های پردیس خواهران و دکتر امید با ظرفیت ۶۶۸ نفر دخترانه هستند و خوابگاه دیگر با ظرفیت ۳۶۶ نفر پسرانه می‌باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه بجنورد از برنامه‌های این دانشگاه برای افزایش تعداد خوابگاه‌ها نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر خوابگاه پردیس برادران ۲ با ظرفیت ۲۴۴ نفر و خوابگاه دخترانه ۱۵ خرداد با ظرفیت ۲۰۴ نفر در حال ساخت هستند که به این ترتیب مجموع خوابگاه‌های دولتی این دانشگاه به ۵ عدد خواهد رسید.
وی در پایان با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای بیان کرد: برای افزایش تعداد خوابگاه‌ها نیاز به کمک خیرین داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی خوابگاه دانشگاه بجنورد خراسان شمالی ساخت خوابگاه دانشگاه بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که نهضت ملی مسکن یک طرح جهادی است،گفت:مکان‌یابی ۵۷ شهرک مسکونی با ظرفیت ۴۰۰ هزار واحد در کشور انجام شده است. - اخبار اقتصادی -

ارسلان مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات شاخص وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم بوده و یک رکورد بی‌سابقه در تامین زمین است، اظهار کرد: مساحت کل اراضی تامین شده در محدوده شهری و شهرهای جدید برای طرح نهضت ملی مسکن بیش از 41 هزار هکتار با ظرفیت ساخت یک میلیون و 850 هزار واحد مسکونی است.

وی با بیان اینکه بحث تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن امسال به اتمام می‌رسد، افزود: امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم.

وی بیان کرد: تاکنون 1500 پروژه آماده‌سازی به مساحت بیش از 48 هزار هکتار زمین با ظرفیت ساخت یک میلیون و 500 هزار واحد در کشور در اراضی سازمان ملی  زمین و مسکن آغاز شده که امیدواریم مراحل عملیاتی و اجرایی این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر به انجام برسد.

وی شهرک‌سازی در حریم شهرها را یکی دیگر از ابتکارات مهم دولت سیزدهم برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های اجرا طرح‌ نهضت ملی مسکن اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون امکان‌سنجی و مکان‌یابی 57 شهرک مسکونی به مساحت بیش از 20 هزار هکتار و با ظرفیت ساخت 400 هزار واحد در کشور انجام شده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به این‌که یزد و قم استان‌های پیشرو در ساخت شهرک‌های دولتی هستند، گفت: ظرفیت ساخت شهرک‌ها در بیشتر استان‌های کشور وجود دارد و لازم است ادارات کل راه و شهرسازی مراحل تصویب اراضی مستعد شهرک‌سازی را تسریع کنند تا متقاضیان مسکن در کشور بتوانند از این ظرفیت هم بهره‌مند شوند.

مالکی اضافه کرد: طرح نهضت ملی مسکن همانطور که از نام آن پیداست یک طرح جهادی است که باید با همت مضاعف و روحیه جهادی به انجام برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان