Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:05:36 GMT

امسال نه، فصل بعد مورینیو را قضاوت کنید

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۹۵۷۸

امسال نه، فصل بعد مورینیو را قضاوت کنید

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق بلغار معتقد است باید فصل بعد کارنامه ژوزه مورینیو را قضاوت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه مورینیو در تاتنهام شروع خوبی داشت، اما بحران مصدومیت و از دست دان مهره های موثر هجومی باعث شده این تیم در هفته های اخیر نتایج ضعیفی بگیرد. دیمیتار برباتوف مدعی شد هر سرمربی حداقل یک فصل کامل به زمان نیاز دارد و ژوزه مورینیو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیمیتار برباتوف گفت: "شرایط زیر نظر مائوریتسیو پوچتینو راضی کننده پیش نمی رفت و همه متوجه این موضوع شده بود، پس در این موقعیت ژوزه مورینیو انتخاب خوبی برای جایگزینی او بود. به نظر من تاتنهام پسرفت نکرده و هر سرمربی سزاوار یک فصل کامل برای جذب بازیکنان مورد نظرش و اجرای فلسفه خود است.

 

 

تاتنهام دوره سختی را پشت سر می گذارد، اما مورینیو و کارنامه اش باید در فصل آینده در این باشگاه مورد قضاوت قرار گیرد. خصوصا با توجه به اینکه سبک کاری مورینیو با پوچتیتنو متفاوت است، بازیکنان برای یادگیری سبک جدید به زمان نیاز دارند."

 

اخیرا مورینیو بعد از دیدار مقابل برنلی از تانگای اندومبله، گران ترین خرید این باشگاه انتقاد کرده بود. برباتف در این رابطه گفت: "گاهی اوقات احساس می کنم بعضی از بازیکنان در خدمت تیم بازی نکرده و سعی می کنند خودشان را مطرح کنند. این می تواند شانس گلزنی را از بین ببرد و وقتی مسابقات آغاز شد، بازیکنان باید سعی کنند در ضدحملات سریعتر عمل کنند.

 

البته آنها در کل تیمی دارای کیفیت بوده و بازیکنانی باید بهتر کار کنند. مورینیو از تانگای اندومبله انتقاد کرده است، اما او جوان بوده و هنوز هم می تواند موفق شود. اما من انتظار دارم مورینیو در بازار نقل و انتقالات دست به کار شده و باشگاه نیز خرج کند."

فولام تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی) دیمیتر برباتوف

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا فولام تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکنانم در دیدار مقابل ملوان در نیمه دوم بسیار عالی کار کردند و به همین دلیل از آنان تشکر می‌کنم.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و سپاهان اصفهان در بندر انزلی، افزود: بازیکنان سپاهان در نیمه دوم تمامی دستورهای کادر فنی را به خوبی در زمین بازی پیاده کردند و موفق شدند ۲ گل به ثمر برسانند.

وی افزود: البته ملوان بندر انزلی در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و جنب و جوش زیادی داشت و توانست حتی یک گل را هم وارد دروازه حریف کند اما بازیکنان سپاهان به خوبی این فشار را در نیمه نخست کنترل کردند.

مواریس ادامه داد: بازیکنان سپاهان در این دیدار همانند یک بطری جادویی بودند که با تکان دادن به خود آمدند و توانستند نیمه متفاوتی را از خود نشان دهند تا اینکه سرانجام به برتری رسیدیم و سه امتیاز حساس این بازی را تصاحب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اضافه کرد: اگرچه من با پیروزی تیمم خوشحال می‌شوم اما همیشه به تیم مقابل به خصوص تیمهایی که مغلوب می شوند، احترام می‌گذارم و از سوی دیگر امروز جو ورزشگاه فوق العاده و همانند یک بازی شهرآورد بود.

مورایس بیان کرد: اگرچه در این بازی پیروز شدیم اما باید به بازی‌های باقیمانده فکر کنیم تا بتوانیم در آن دیدارها نیز به برتری برسیم و در نهایت جایگاه مناسبی را در جدول رده‌بندی کسب کنیم.

وی در خصوص محرومیت رامین رضاییان و حضور نداشتنش در بازی با پرسپولیس، خاطرنشان کرد: اگرچه رضاییان کارت زرد دریافت کرد اما فکر نکنم که محروم شده باشد و از سوی دیگر بازی با پرسپولیس نیز برای من تفاوتی با سایر دیدارها ندارد زیرا همه بازی ها سخت و دشوار است و باید با تمام قدرت در میدان حضور یابیم.

تیمهای فوتبال ملوان بندر انزلی و سپاهان اصفهان عصر یکشنبه در هفته بیست و چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندر انزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت سپاهان اصفهان با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مورایس: آسیب زدن به سپاهان هدف رقبا بود سرمربی سپاهان: دیدارمان مقابل نیروی هوایی سخت شد

دیگر خبرها

  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • حضور ژوزه مورینیو در ورزشگاه کریون کاتج برای تماشای دیدار فولام و لیورپول / فیلم
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!