Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رقابت های لیگ نوزدهم در شرایطی به حالت تعلیق درآمده و تکلیف آن مانند سایر لیگ های دنیا نامشخص است که پرسپولیس پس از انجام 21 بازی با 47 امتیاز صدرنشین است و تیم های سپاهان، تراکتور، استقلال و شهرخودرو هم به ترتیب با امتیازات 37،37، 36 و 35 امتیاز رتبه های دوم تا پنجم را به خودشان اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در لیگ گذشته نیز پرسپولیس با کسب رتبه اول و 61 امتیاز به کار خود خاتمه داد و تیم های سپاهان، استقلال، شهر خودرو و تراکتور رتبه های دوم تا چهارم را با امتیازهای 58، 57،56 و 52 امتیاز به خودشان اختصاص دادند.

 


در مجموع کلی رقابت های سال 98 فوتبال ایران و به طور خاص لیگ برتر، این تیم پرسپولیس است که بالاتر از سایر رقبایش با کسب 63 امتیاز قرار می گیرد و تیم های  سپاهان با 53 امتیاز، شهرخودرو با 52 امتیاز، استقلال با 50 امتیاز و در نهایت تراکتور با 46 امتیاز در رتبه های دوم تا پنجم قرار می گیرند.

 

 

رده بندی بیگ فایو در بازیهای لیگ در سال 1398؛

 

نکات ویژه:
1. پرسپولیس با بیشترین برد و کمترین گل خورده تنها تیمی است که به طور متوسط از هر بازی بیش از ۲ امتیاز به دست آورده است.
2. سپاهان با یک بازی بیشتر، کمترین شکست و بیشترین مساوی را داشته و البته کمترین درصد برد را میان 5 تیم برتر، علیرغم قرار گرفتن در رتبه دوم جدول کلی به دست آورده است.
3. استقلال با بازی کمتر نسبت به رقبا و ۴۷ گل زده بهترین خط حمله را داشته است.


درصد برد میان پنج تیم برتر؛
پرسپولیس ۶۵ درصد
شهرخودرو ۵۲ درصد
استقلال ۵۰ درصد
تراکتور ۴۵ درصد
سپاهان ۴۳ درصد

 

شیوع ویروس کرونا تکلیف بسیاری از لیگ های دنیا را به هاله ای از ابهام فرو برده و بسیاری از مسئولان فوتبالی کشورهای مختلف در انتظار حکمی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال هستند تا در صورت مهیا نشدن شرایط برای ادامه رقابت های لیگ هایشان، با حواشی کمتری از سوی باشگاه ها، مواجه شوند و از طرفی تکلیف سقوط کننده و صعود کننده ها و همینطور نمایندگانشان در رقابت های بین المللی هم مشخص شود.

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران سپاهان پرسپولیس لیگ برتر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در این دوره از رقابت‌ها ۱۶ تیم حضور دارند و در ۴ گروه ۴ تیمی رقابت می‌کنند و از هر گروه دو تیم صعود خواهند کرد. تیم افغانستان برای نخستین  بار در دور نهایی حاضر شده است.

نتایج و برنامه مسابقات به این شرح است:
شنبه ۲۹ فروردین:
 گروه یک:
تیم تایلند با ۳ امتیاز در صدر است و تیم‌های میانمارو ویتنام با یک امتیاز دوم و سوم هستند و تیم چین بدون امتیاز چهارم است.

گروه دو:
ازبکستان ۳ - ۲ استرالیا
عربستان سعودی ۱ - ۵ عراق  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

هدایت تیم ملی عراق را محمد ناظم الشریعه مربی مطرح ایرانی بر عهده دارد.

تیم‌های ازبکستان با ۳ و استرالیا بدون امتیاز دوم و سوم هستند.

یک شنبه ۳۰ فروردین:

 گروه سه:
تاجیکستان - کره جنوبی
ژاپن (قهرمان دوره قبل) - قرقیزستان

گروه چهار:
ایران - افغانستان (ساعت ۱۲:۳۰ - سالن هوآمارک بانکوک)
کویت - بحرین

در دور مقدماتی این دوره تیم ایران در گروه سه که در بیشکک قرقیزستان برگزار شد، ۱۸ - ۲ تیم مالدیو، ۱۰ - ۲ تیم قرقیزستان و ۶ - ۰ تیم لبنان را درهم کوبید و با ۹ امتیاز به عنوان تیم نخست به دور نهایی راه یافت.

در دوره قبل در سال ۲۰۲۲ تیم‌های ژاپن، ایران و ازبکستان اول تا سوم شدند.

در فوتسال قهرمانی آسیا، تیم ایران با ۱۲ قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی و دو عنوان سومی همچنان رکورد دار است و تیم‌های ژاپن با ۴ قهرمانی، ۶ نایب قهرمانی و ۲ مقام سومی در رده دوم و ازبکستان با ۴ نایب قهرمانی و ۵ سومی در رده سوم قرار دارند. تیم تایلند نیز ۲ بار نایب قهرمان و ۵ بار سوم شده است. تیم‌های کره جنوبی و قزاقستان یک بار نایب قهرمان و سوم و تیم قرقیزستان نیز یک بار سوم شده اند. در سال ۲۰۲۰ مسابقات به علت شیوع بیماری کرونا لغو شد.

تیم ایران در سال‌های ۱۹۹۹، ۲۰۰۰، ۲۰۰۱، ۲۰۰۲، ۲۰۰۳، ۲۰۰۴، ۲۰۰۵، ۲۰۰۷، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ قهرمان در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۲۲ نایب قهرمان و در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۲ سوم آسیا شده است.

در تاریخ ادوار مختلف جام ملت‌های آسیا تیم ایران در ۱۶ دوره حضور تا کنون در ۹۹ بازی به میدان رفته است که ۹۳ پیروزی ۲ تساوی و ۴ باخت در کارنامه این تیم به ثبت رسیده است.۹۳۸ گل زده و ۱۴۱ گل خورده حاصل کار تیم ایران بوده است.

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • پرسپولیس و استقلال: گل بزنید و قهرمان شوید!
  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟