Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری از توزیع رایگان اقلام ضدعفونی کننده بین تاکسیرانان قزوین تا اهدای ۸ هزارلیتر مواد شوینده و رویکرد اصلی شهرداری اراک در سال ۹۹ را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بخشودگی اجاره بهای ۱۱ هزار واحد تجاری شهرداری تبریز

ایرج شهین باهنر، شهردار تبریز از بخشودگی اجاره بهای ۱۱ هزار واحد تجاری تحت مالکیت شهرداری تبریز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورکاری کارکنان شهرداری تهران در ایام نوروز

بخشنامه کاهش حضور پرسنل اداری در روزهای کاری منتهی به ۱۱ فروردین از سوی شهردار تهران در راستای ضرورت کاهش ترددهای شهری و صیانت از سلامت همکاران شهرداری تهران، ابلاغ شد.

توزیع رایگان اقلام ضدعفونی کننده بین تاکسیرانان قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده به طور رایگان بین تاکسیرانان دارای شرایط خاص خبر داد.

مشاوره ۲۴ ساعته رایگان تلفنی پیرامون کرونا

حامد سحاریان، رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان از ایجاد مرکز مشاوره اجتماعی ۲۴ ساعته رایگان تلفنی برای ارائه راهکار کنترل اضطراب و نگرانی به شهروندان در موضوع کرونا خبر داد.

رویکرد اصلی شهرداری اراک در سال ۹۹

محمد کریم شفیعی، شهردار اراک گفت: تهیه و تدوین بودجه سال ۹۹ شهر بر اساس بودجه محله محور و تحقق پذیر با رویکرد انجام درخواست‌های شهروندان در مقیاس محله و نگاه ویژه به مقوله فرهنگ در شهر اراک است.

خسارت ۲۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران از کرونا

غلامحسین محمدی، مشاور شهردار تهران گفت: پیش بینی می‌شود کرونا ظرف مدت ۳ ماه معادل ۲,۵۰۰ میلیارد تومان به شهرداری تهران خسارت وارد کند.

ایام نوروز به صورت مجازی به ارومیه سفر کنید

محمد حضرت‌پور، شهردار ارومیه گفت: در ایام نوروز مردم می‌توانند با مراجعه به سایت تور مجازی شهرداری ارومیه سفری مجازی به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان داشته باشند.

اهدای ۸ هزار لیتر مواد شوینده

علی مولایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: مردم نوع‌دوست و خیّر این شهرستان تاکنون هشت‌هزار لیتر مواد شوینده برای ضدعفونی و پاکسازی معابر به این نهاد اهدا کرده‌اند.

کنترل ورودی‌های شهر گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ورودی‌های شهر گلپایگان کنترل می‌شود.

جمع‌آوری اسکان‌های موقت نوروزی در خرم آباد

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم‌آباد گفت: هیچ گونه خدماتی به مهمانان نوروزی ارائه نخواهد شد و هر گونه اسکان موقت در سطح شهر جمع‌آوری خواهد شد.

کد خبر 416231

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر خسارت ضدعفونی مواد شوینده ورودی های شهر تاکسی تاکسیرانی شهرداری قزوین شهرداري اروميه اسکان نوروزی شهرداري تبريز بخشودگی جرائم شهرداري تهران سامانه ۱۳۷ ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است

شهردار قم گفت: بودجه فرهنگی شهرداری قم در این سال‌ها همواره با افزایش روبه‌رو بوده است و در سال ۱۴۰۳ به حدود ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد، امروز _ چهارشنبه هشتم فروردین_ در دیدار با تولیت مسجد مقدس جمکران، یکی از پروژه‌های مهم شهری را ساماندهی قبرستان نو دانست و اظهار کرد: تاکنون از مجموع ۱۳۲ مغازه، ۸۲ مغازه تملک شده و مابقی نیز طبق برنامه‌ریزی باید تا پایان فروردین تملک شود.

وی با بیان اینکه فضای پنج هکتاری قبرستان نو به مکانی باز شهر و تفرجگاهی تبدیل خواهد شد، افزود: حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در برنامه‌ریزی‌های شهری قم مورد توجه هستند، چرا که طبق شاخص‌های طرح آمایش شهر قم مسئله جهان شهر دینی و گردشگری زیارتی دو موضوع بسیار مهم برای شهر قم است.

شهردار قم با تأکید بر اینکه طبق برنامه‌های راهبردی، عدالت و توزیع منابع در سطح مناطق مختلف در دستور کار قرار دارد و تاکنون اجرایی شده است، افزود: تعادل نسبی در پروژه‌های اجرا شده در سطح مناطق در حوزه‌های مختلف رعایت شده است.

سقائیان‌نژاد افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال‌های گذشته را موردتوجه قرار داد و گفت: بودجه فرهنگی شهرداری قم در این سال‌ها همواره با افزایش روبه‌رو بوده است و در سال ۱۴۰۳ به حدود ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است که از طریق اداره کل ارتباطات، سازمان فرهنگی، سازمان سیما منظر و دیگر بخش‌ها هزینه خواهد شد.

۱,۰۰۰ میلیارد تومان هزینه نگهداری شهر

وی هزینه نگهداری شهر در سال را هزار میلیارد تومان دانست و اضافه کرد: امروزه از پسماند جمع‌آوری‌شده ۶۰۰ تن در دو خط پردازش و در نهایت به کود کمپوست تبدیل می‌شود و ۱۰۰ تن نیز از مبدأ تفکیک می‌شود که در این راستا، دفن مستقیم پسماند در قم به صفر رسیده است.

شهردار قم با بیان اینکه در برنامه راهبردی شهرداری، تعداد ناوگان اتوبوس‌رانی شهر باید به ۵۰۰ دستگاه برسد، اذعان کرد: حدود ۱۰۰ خدمت شهرداری به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود و به دنبال آن هستیم که بخش قابل‌توجهی از خدمات قابل‌ارائه در منازل و برخط انجام شود.

اهمیت تدوین طرح جامع جمکران

سقائیان‌نژاد خاطرنشان کرد: برای شهر قم ۳۵ تقاطع غیرهم‌سطح برنامه‌ریزی شد که ۲۲ تقاطع تاکنون احداث شده و اجرای ۱۰ تقاطع در دستور کار سال ۱۴۰۳ است.

وی ادامه بلوار عمار یاسر تا آزادراه امیرکبیر را منوط به اجرای مسیر به طول ۸۰۰ متر توسط اداره کل راه و شهرسازی دانست و ادامه داد: ۴۰۰ بوستان در سطح وجود دارد که با تلاش‌های انجام‌شده حجم قابل‌توجهی از آبیاری آن‌ها توسط پساب و چاه‌ها انجام می‌شود و تا حدود زیادی مجهز به سیستم مکانیزه آبیاری شده است.

شهردار قم اظهار داشت: تغییرات پیرامون مسجد مقدس جمکران نیازمند تدوین طرح جامع جمکران است که با تدوین آن سند چشم‌انداز و توسعه اطراف این مکان مقدس مشخص می‌شود.

کد خبر 739700

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق لواسان: ساخت مسجد کار شهرداری نیست؛ شهرداری به وظایف اصلی خود بپردازد که درباره آن‌ها به غایت کم کاری می‌کند
  • زاکانی مشکلات تهران را حل کرد و فقط مانده مسجدسازی در پارک ها / اگر در بوستان قیطریه فضای خالی دارید درخت بکارید
  • کمک ۳۰ میلیاردی خیران به نیازمندان در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت ۱۳۰ میلیاردی سیل اخیر در الیگودرز
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • فعالیت مضاعف شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳
  • توزیع ۱۹ هزار و ۱۱۳ تن قیر رایگان در لرستان
  • بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی