Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:15:05 GMT

محور خرم‌آباد- پلدختر موقت و دارای ایمنی پایین است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۹۹۹۳

محور خرم‌آباد- پلدختر موقت و دارای ایمنی پایین است

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان می‌گوید: محور دورود- سه‌راهی چالانچولان بیشترین سهم ‌را در ترددهای نوروزی داشته است.

عباس شرفی اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا پایان روز چهارم فروردین ۹۹، محور دورود- سه‌راهی چالانچولان با ۶۹ هزار و ۱۶۱ دستگاه وسیله نقلیه بیشترین سهم‌ را در ترددهای نوروزی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پس از آن، محورهای سه راهی چالانچولان- خرم‌آباد(بروجرد) با ۶۲ هزار و ۷۱۴، خرم‌آباد- پلدختر(چم‌ انجیر) با ۵۶ هزار و ۴۲۸ و سه راهی چالانچولان- خرم‌آباد(مله سرخه) با ۵۳ هزار و ۴۶۲ وسیله نقلیه به ترتیب در رده‌های بعدی تردد قرار دارند و محور پلدختر- اندیمشک با ۵۰ درصد همچنان بیشترین سهم را در تردد وسایل نقلیه سنگین دارد.

شرفی افزود: در مجموع ۹ روز ابتدایی تعطیلات نوروزی یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۶۹۱ وسیله نقلیه در ۶۶ محور مجهز به ترددشمار استان تردد کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سه میلیون و ۶۱۹ هزار و ۳۵۵ وسیله نقلیه، ۵۴ درصد کاهش در ترددهای نوروزی را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه اوج تردد روزانه در ساعت ۱۴ تا ۱۵ عصر با میانگین ۲۴۴ وسیله نقلیه است، خاطرنشان کرد: علاوه بر بستن مسیرهای ورودی استان و شهرستان‌ها برای خودروهای با پلاک غیربومی توسط پلیس و راهداری، در حال حاضر کشیک‌های نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان همراه با پلیس، هلال احمر و شبکه بهداشت در ورودی شهرها حضور داشته و در غربالگری مشارکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به توصیه‌های ستاد ملی و استانی کرونا از مردم تقاضا می‌شود همچنان از سفر پرهیز کنند و به عنوان امن‌ترین مکان در خانه بمانند.

شرفی در خصوص سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای استان گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای مجهز به ترددشمار استان در ایام یادشده ۷۷ کیلومتر بر ساعت بوده که محور پلدختر- خرم‌آباد با ۹۷ کیلومتر همچنان رکورددار سرعت و محور نورآباد- نهاوند با ۵۰ کیلومتر کمترین سرعت را در بین محورهای استان دارد.

وی یادآور شد: همانطور که قبلا نیز تاکید شد محور خرم‌آباد- پلدختر یک محور موقت و دارای ایمنی پایین است از این رو انتظار می رود مردم در این محور با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا جان خود و دیگران را به خطر نیندازند از پلیس راه نیز تقاضا داریم گشت‌های کنترل و برخورد با متخلفان در این محور را افزایش دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تردد سه راهی چالانچولان وسیله نقلیه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، عقدایی افزود: نسبت کل تردد فروردین سال ۱۴۰۳ در محور‌های استان نسبت به ماه گذشته ۸ درصد افزایش یافته است. در حالی که همین آمار نسبت به وضعیت مشابه در سال ۱۴۰۲، افزایش ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی درباره سرعت متوسط خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان در فروردین ۱۴۰۳ عنوان کرد: متوسط سرعت ۷۵ کیلومتر بوده که در محور‌های میبد - یزد و سه راهی سورمق - ابرکوه و مهریز - منشاد بالاترین سرعت به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان یزد خاطرنشان کرد: در فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت تردد وسایل نقلیه سنگین به مجموع تردد‌ها ۲۶ درصد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • مصوبه مجلس برای ضبط وسیله نقلیه حامل سلاح جنگی
  • وسیله نقلیه حامل انواع سلاح گرم جنگی ضبط می‌شود
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل
  • افزایش ۹۳ درصدی کشف سرقت خودرو در سیرجان