Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه یوونتوس پول بلیط مسابقه دربی ایتالیا را به هواداران بازخواهد گرداند.

طرفداری- هوادارانی که پول بلیط بازی یوونتوس-اینتر را پرداخت کرده بودند، به دلیل شرایط بحرانی کرونا در ایتالیا نتوانستند بازی را در استادیوم آلیانز تماشا کنند و این مسابقه پشت درهای بسته با پیروزی 2-0 یوونتوس مقابل اینتر پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت حدود سه هفته از برگزاری این دیدار، وب سایت یوونتوس اعلام کرد هوادارانی که بلیط مسابقه یوونتوس-اینتر خریداری کردند اما بنا به دستور وزارت ورزش ایتالیا نتوانستند در استادیوم حضور یابند، می‌توانند پول خود را پس بگیرند. این هواداران تا تاریخ 30 آوریل فرصت دارند نسبت به پس گرفتن پول خود اقدام کنند. با این حال یوونتوس در خصوص پس گرفتن پول بلیط بازی برابر میلان، لیون یا سایر مسابقات فصل که به تعویق افتاده‌اند و زمان برگزاری آن‌ها مشخص نیست هنوز امکانی فراهم نکرده اما وب سایت یوونتوس اعلام کرده به زودی اطلاعات لازم در این خصوص را منتشر خواهد کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پول بلیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)