Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،امام جمعه همدان در ستاد پیشگیری از کرونا بیان کرد: امروز باید از همکاری حداکثری مردم تشکر کنیم که انصافا اکثریت جامعه در شرایط فعلی در حال همکاری هستند.

او افزود:آنچه در شرایط فعلی بسیار ضروری است این است که مردم باید درک مشترکی با ستاد داشته باشندتا بهترین همکاری را شاهد باشیم در غیر این صورت به هر دلیل و با یک حرف غیر واقع جایگاه این ستاد تضعیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان ادامه داد:نتیجه تضعیف ستاد پیشگیری در جامعه سلب اعتماد عمومی و کاهش همکاری‌ها خواهد بود بنابراین ستاد پیشگیری باید در مساله امنیت روانی نیز به شدت با برنامه فعالیت کند.

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه  باید از تجمعات سبزه میدان و سر گذر خوداری شود، گفت:ما از طرفی نماز جماعت مساجد را تعطیل کردیم، اما از طرفی هم شاهد هستیم که سبزه میدان و سر گذر در شهر همدان باز است و تجمعات در آنجا به وجود می‌آید و لذا آنچه مهم است این است که این حس تناقص در جامعه ایجاد شود


او با بیان اینکه امروز در دوران بین المحذورین قرار گرفته ایم، گفت:  به این معنی که صرفا با اقناع کاری نمی‌توان این مسیر را ادامه دادچرا که این استمرار آسیب‌های فراوانی را در ابعاد مختلف ایجاد خواهد کرد.

اوادامه داد:نباید تمرکز این ویروس ما را از تمرکز بر آسیب‌هایی که فردا به وجود خواهد آمد غافل کند.

امام جمعه همدان افزود:، در ایام فعلی ۷۰درصد از مردم همکاری خوبی داشته انداما ۳۰درصد از مردمی که به همه درخواست‌ها و امار‌ها توجه نکرده اندباید به نحوی کنترل شوند.

آیت الله شعبانی ادامه داد: اکثر مساجد ما مسایل بهداشتی را رعایت می‌کنند و مراجعت هم در این ایام کم شده است و لذا بنده مخالف تعطیلی مساجد هستیم البته در برگزاری نماز جماعت کم کان اولویت با عدم برگزاری است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی عزیزی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان نشست صمیمی با علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان داشتند، در این نشست استاندار همدان ضمن تبریک پیروزی‌های اخیر نیروهای سپاه در مقابله با دشمنان متجاوز گفت: این حمله نظامی به دشمنان نظام نشان داد که ایران با تمام قدرت در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادگی می‌کند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند.

قاسمی فرزاد افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند در غنی سازی و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه بویژه در میان نسل جوان اثرگذار باشند.

وی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ابزار هنر متناسب با ذائقه نسل جوان در کنار پایگاه بسیج مهمترین پایگاه فرهنگی هستند که آموزش‌های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی را به نسل جوان آموزش می‌دهند.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان گفت: دستگاه‌های متولی باید امکانات خود را از جمله سالن‌های ورزشی، اردوگاه‌ها و مراکز مهارت افزایی را در اختیار یکدیگر قرار دهند تا جهت غنی ساز ی اوقات فراغت دانش آموزان مهارت‌های متنوعی را فرا بگیرند.

حجت الاسلام علی عزیزی، در ادامه این نشست به برگزاری جشنواره کشوری تئاتر شبستان در صورت تأمین اعتبار خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار و حمایت مالی جشنواره تئاتر شبستان بچه‌های مسجد کشوری را در همدان برگزار می‌کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان، از استاندار همدان درخواست کرد تا با حمایت ایشان، نهادهای مرتبط با اوقات فراغت از جمله آموزش و پرورش امکانات خود را در جهت غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون‌های مسجد در اختیار ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قرار دهند.

کد خبر 6079579

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • جبلی : میدان دادن به مردم برای اظهارنظر درباره موضوعات مختلف در صداوسیما تقویت خواهد شد
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد