Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@09:30:58 GMT

واکنش اتحادیه جهانی کشتی به تعویق المپیک ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۰۷۴۲

واکنش اتحادیه جهانی کشتی به تعویق المپیک ۲۰۲۰

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس اتحادیه جهانی کشتی با ارسال نامه ای توضیحاتی را در مورد روند جدید مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک توکیو ارائه داد.

متن بیانیه نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی به شرح زیر است:

"ورزشکاران عزیز و اعضای محترم جامعه کشتی

با استناد به بیانیه مشترک کمیته بین المللی المپیک و کمیته برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو به اطلاع می رساند مسابقات المپیک توکیو تا تابستان سال ۲۰۲۱ به تعویق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم اساسا به متظور حفظ سلامت ورزشکارانی که قرار است در رقابت های المپیک شرکت کنند و در مقیاسی بزرگتر برای سلامت تمامی ورزشکاران در جامعه جهانی اتخاذ شده است.

قطعا این تصمیم تأثیر بسزایی بر ورزشکاران و رقابت های انتخابی پیش رو خواهد گذاشت. ما نیز همانند سایر فدراسیون ها منتظر دریافت دستورالعمل های کامل تری از دپارتمان ورزشی کمیته بین المللی المپیک هستیم تا بتوانیم روند جدید مسابقات انتخابی (المپیک) را برنامه ریزی و در اسرع وقت به اطلاع همه برسانیم.

می دانیم که این تاخیر موجب ایجاد مشکلاتی در برنامه های آماده سازی شما خواهد شد ولی بدانید که سلامت همه شما اولویت اصلی ما به حساب می آید.

در هفته های آتی هیات اجرایی اتحادیه جهانی جلساتی را از طریق ویدیوکنفرانس برگزار و با درنظر گرفتن شرایط جهانی تصمیمات جدید را در خصوص رقابت های انتخابی باقی مانده (به تعویق افتاده)، خواهد گرفت."

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: المپیک کشتی ورزشکاران اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت

سید مناف هاشمی ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های پیش روی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ به تمامی فدراسیون‌هایی که تاکنون موفق به کسب سهمیه پاریس شده و یا هنوز درگیر رقابت‌های انتخابی هستند خسته نباشید گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات فدراسیونها، مربیان و ورزشکاران گفت:بعد از موفقیتی که در رشته‌های کشتی، تکواندو، تیراندازی، شمشیر بازی، وزنه برداری و دوچرخه سواری داشتیم اکنون شاهدیم که در رشته قایقرانی هم نمایندگان شایسته کشورمان موفق به کسب ۵ سهمیه شدند که در روئینگ دو نفره بانوان برای نخستین بار بود که این اتفاق افتاد که جا دارد به مسئولان این فدراسیون، مربیان و ملی پوشان آن در کنار دیگر فدراسیون‌هایی که سهمیه کسب کرده اند تبریک، خدا قوت و خسته نباشید بگویم و قطعا قایقرانان کشورمان با این روند رو به رشدی که دارند روز‌های خوشی بخصوص برای بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن در پیش خواهند داشت.
سرپرست کاروان اعزامی به المپیک پاریس ۲۰۲۴ خاطرنشان کرد:کمیته ملی المپیک با تمام توان در کنار رشته‌هایی که هنوز درگیر رقابت‌های انتخابی کسب سهمیه هستند خواهد بود و طبق پیش بینی‌هایی که وجود دارد در صورت تدوام موفقیت رشته‌های المپیکی کشورمان در رقابت‌های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از ۳۵ نفر برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • (عکس) استوری قشنگ کامران قاسم‌پور برای رقیب آمریکایی
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • کامران قاسمپور: خداحافظ رقیب بزرگ و فروتن من!
  • قاتل دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • اولین شکست حریف حسن یزدانی در انتخابی المپیک