Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@00:09:23 GMT

افلاطون سهرابی رییس انجمن زرتشتیان شیراز درگذشت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۰۷۴۷

 افلاطون سهرابی رئیس انجمن زرتشتیان شیراز که به بیماری کرونا  مبتلا شده بود امروز در یکی از بیمارستان‌های این شهر درگذشت.

اخبار سیاسی- افلاطون سهرابی متولد دهم شهریور ۱۳۲۶ در شهر یزد، سال‌ها ریاست انجمن زرتشتیان شیراز را بر عهده داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در پیامی درگذشت رییس انجمن زرتشتیان شیراز را به هم کیشان آن مرحوم و جامعه ادیان توحیدی فارس و کشور از صمیم قلب تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زرتشتیان کرونا کرونا زرتشتیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی تردد خودرو در جاده‌های فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون یک میلیون و ۵۹۳ هزار و ۸۰۴ تردد خودرو در جاده‌های فارس ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۰ درصد افزایش داشته است.
احمدی اعلام کرد: اوج تردد‌ها در ساعت ۱۱ تا ۱۲ بوده است و بیش‌ترین تردد به ترتیب در جاده‌های شیراز- مرودشت، سپیدان_شیراز، شیراز_دشت ارژن، شیراز_کوار، سروستان_شیراز، مرودشت-سعادتشهر، دشت ارژن_ قائمیه و آزادراه اصفهان-شیراز ثبت شده است.
احمدی افزود: از کل تردد‌ها، ۹ درصد متعلق به تردد خودرو‌های سنگین و متوسط سرعت خودرو‌ها ۷۴ کیلومتر بر ساعت بوده است.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس بیان کرد: از کل تردد صورت گرفته طی روز گذشته هم، ۱۳۶ هزار و ۹۴۲ تردد را خودرو‌های سنگین، یک میلیون و ۴۴۷ هزار و ۴۷ تردد را خودرو‌های سواری و وانت و ۹ هزار و ۸۱۵ تردد را اتوبوس‌ها شامل می‌شود.
حمید احمدی همچنین در خصوص ثبت تخلفات رانندگی هم گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۳۳۲ مورد تخلف سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط در جاده‌های استان ثبت شده است، که بیشترین تخلف ثبت شده مربوط به کمربندی غربی شیراز (قبل از شهرک صنعتی شیراز) با هزار و ۵۰۶ تخلف بوده است.

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • ثبت ۶۲ هزار و ۱۵۷ تردد در محور شیراز- مرودشت
  • ثبت ۶۲ هزار و ۱۵۷ تردد در محور‌ شیراز- مرودشت
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد خودرو در جاده‌های فارس
  • پویش بنی‌آدم؛ همدلی مردم شیراز در سیل فروردین ماه ۹۸
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • رضایت مسافران نوروزی از سفر به شیراز
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق در کلستان شیراز
  • «چک چک» زیارتگاهی به سبک معابد آناهیتا