Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بین المللی المپیک با ارسال نامه به کمیته ملی المپیک کشورها تعویق بازی ها و دلیل آن را اطلاع داد.

به گزارش ایسنا، کمیته بین المللی المپیک(IOC) پس از اینکه اعلام کرد بازی های المپیک توکیو یک سال به تعویق افتاده است، نامه ای به کمیته ملی المپیک کشورها هم ارسال کردو این تعویق یک ساله و دلیل آن را اطلاع داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه کمیته بین المللی المپیک به ایران آمده است:

از زمان آخرین ارتباط ما با شما، متاسقانه انتشار ویروس کرونا سرعت بیشتری درسراسر جهان گرفته است و به تبع آن کشورها و ورزشکاران بیشتری تحت قشارقرار گرفته اند.
این موضوع امروزبعدازظهر بین رییس کمیته بین المللی المپیک و نخست وزیرژاپن، آقای شینروآبه مورد بحث قرار گرفت و نتیجه این گفتگو به تعویق انداختن بازیهای المپیک به سال آینده ، البته با شرط برگزاری تا تابستان 2021 گردید و این موضوع بلاقاصله توسط هییت اجرایی نیز به تصویب رسید.

اگرچه این تصمیم امری مسلم و اجتناب ناپذیر درشرایط حاد و فوق العاده کنونی بوده است ولی ما همچنان با همبستگی و تلاش برای دستیابی به هدف خود درخصوص  این جابجایی ادامه خواهیم داد و سازگاری لازم درجهت اهداف و برنامه های بازیهای المپبک و همچنین مسابقات انتخابی را خواهیم داشت.

ما دراسرع وقت با تمامی ذینفعان تماس خواهیم داشت  تا از پیشرفت  و توسعه برنامه های لازم برای این تغییر اطمینان حاصل نماییم.

مجددا از همکاری و حمایت شما دراین مقطع زمانی حساس تشکر میکنم و امیدوارم با همراهی شما برنامه جدید بازیها را به پیش برانیم.

جان مکلود

متن نامه IOC به کشورها

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو کرونا در جهان کروناویروس کمیته بین المللی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آن‌ها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات
  • ۵ پیشنهاد ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختارهای جدید
  • احمدیان: مشکل بزرگ‌تر در بقا و ثبات این کشورها خواهد بود
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس