Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز خبری در برخی رسانه‌های ضدانقلاب منتشر شد مبنی بر اینکه سپاه از مردم برای تجمع در مرکز شهر اهواز دعوت کرده است؛ اما واقعیت چیست؟

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، امروز خبری مبنی بر "جمع کردن مردم در خیابان‌ها توسط سپاه" در برخی رسانه‌های ضدانقلاب منتشر شد.

بنا بر این گزارش، تصاویر منتشر شده مربوط به عملیات رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی توسط نیروی زمینی سپاه بود که امروز در اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه بدون دعوت از مردم و جهت ضدعفونی سطح شهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شد و از تعدادی از عابران که در خیابان ایستاده‌ بودند، خواسته شد که به منازل بازگردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رزمایش دفاع بیولوژیکی شهدای سلامت عصر امروز با هدف ارتقای سطح آمادگی یگان های جنگ نوین در اهواز برگزار شد.

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص اقدامات سپاه برای مقابله با شیوع کرونا، گفت: در یک ماه گذشته اقدامات خوبی در جهت پاکسازی مراکز تفریحی، عمومی، فرودگاهی، پایانه‌های مسافربری و فروشگاه‌ها توسط تجهیزات جنگ نوین نیرو زمینی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده که مثمر ثمر بود و خیلی از عملیات‌ها تخصصی بوده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: آن چیزی که توسط جنگ نوین سپاه انجام شده عملیات خاص بود چرا که با تجهیزات مختص به آلودگی‌های خاص پاکسازی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و 150 تخت ثابت بیمارستانی نیروی زمینی سپاه در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است، گفت: بیمارستان بقیه‌الله بیشترین بیمار کرونایی و بیشترین ترخیص و کمترین تلفات را داشته است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ضدانقلاب رزمایش بیولوژیک نیروی زمینی سپاه اهواز ویروس کرونا نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار داشت: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف