Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی ادامه‌دار بودن ماجرای قتل نجفی و بازتاب گسترده رسانه‌های داخلی و خارجی این داستان تا شهریور 98هم ادامه داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با وجود اینکه پرونده محمدعلی نجفی همچنان جزو خبرهای پربازدید شهریورماه بود و در این ماه نجفی با قرار وثیقه آزاد شد اما حوادث دیگری هم در این ماه به همان اندازه قابل توجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودکانی که باید خاطرات خوش دوران طفولیت خود را با همسالان و دوستان سپری کنند ناگهان به مرحله خانه‌داری و مادر شدن گام می‌گذارند گویا یک شبه رویاهای شیرین آنها برای همیشه به باد می‌رود.

کودک همسری به عنوان یکی از این آسیب‌هاست که به اعتقاد بسیاری از جامعه‌شناسان به دلیل فقر اقتصادی و فرهنگی، اعتیاد، موضوعات قومی و قبیله‌ای و مهاجرت شکل می‌گیرد که هنوزم در کشور شاهد تعداد متعددی از آن در گوشه و گوشه این دیار هستیم به طور مثال در شهریور ماه 98 ویدئوی در فضای مجازی دست به دست شد که مراسم عقدکنان دختر بچه‌ای 12 ساله با مردی بالغ به مشاهده می‌شد!

چهره عروس خردسال این مراسم که 12 ساله است سوژه فضای مجازی شد. این مراسم برای صیغه بوده و آقای داماد شرط کرده است که 4 سال دیگر با عروس خانم ازدواج می کند. پسر 22 سال سن دارد و دختر هم عده‌ای می‌گویند 12 و عده‌ای دیگر گفتند فقط 9 سال سن داشت.

در همین رابطه معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان، دستور پیگیری درباره انتشار این فیلم را صادر کرد و در نهایت با پیگیری‌های معاون رئیس جمهور این عقد فسخ شد.

ولی این حواشی تا جای ادامه داشت که پرونده به دادسرا ارجاع شد و همچنین سر و کله شاکیانی در رابطه با انتشار این فیلم هم پیدا شد.

اما در ادامه خبر رسید قاضی با طرح سوالی عجیب از دختر بچه مذکور مبنی بر این که آیا این آقا را دوست داری یا نه؟! خطبه عقد را جاری کرد.

در همین بین ریزش دیوار در صحن حرم سیدالشهداء در باب الرجاء کربلا که سبب کشته و زخمی شدن برخی از زائرین شده بود، پیکان اخبار داغ را به سمت خود تغییر داد.

 برخی آمارهای غیررسمی تعداد کشته شدگان در این حادثه را بیش از ۳۱  نفر و زخمی شده‌ها را بیش از ۱۰۰ نفر اعلام کردند. همچنین برخی منابع از کشته شدن یک زائر ایرانی خبر دادند.

این دیوار بتنی بدلیل حضور تعدادی از افراد در بالای آن برای تماشای مراسم موسوم به رکضه طویریج (دویدن طویریج) از تعادل خارج شد و روی دیگر زائران حاضر در محل سقوط کرد.

خبرهای این ماه ادامه داشت تا اینکه خبر انتصاب حاجی میرزایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش به اخبار این ماه اضافه شد.

و اما حکم قصاص حمید درخشنده؛ قاتل امام جمعه کازرون سحرگاه 6 شهریورماه در ملأ عام به اعدام شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعدام نجفی مراسم عقدکنان قاتل امام جمعه کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ در این مراسم یگان‌های رزمی و زرهی نیروی زمینی ارتش، بالگردهای هوانیروز، جنگنده‌های نیروی هوایی، تسلیحات و سامانه‌های پدافندی نیروی پدافندهوایی و تجهیزات نظامی در جایگاه رژه رفتند.

همچنین در این مراسم آخرین دستاورد‌های یگان‌های مختلف نظامی استان اصفهان به نمایش گذاشته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: به همه نیروهای مسلح کشور باید افتخار کرد چرا که عاشقانه به کشور و نظام خدمت می کنند

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد : ارتش سعی کند همواره حافظ انقلاب و کشور باشد. 

امام جمعه اصفهان به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه اشاره کرد و گفت : دشمن از حد خود تجاوز کرد و باید تنبیه می شد .

آیت‌الله طباطبایی افزود: ضربه ای که کشورمان به رژیم صهیونیستی وارد کرد کمتر از عملیات طوفان الاقصی نبود و خودشان هنوز باورشان نمی شود .

امام جمعه اصفهان گفت: پاسخی که داده شد به حدی بود بود که تحولی در دنیا بوجود آوردو رژیم صهیونیستی فهمید که ایزان کشوری  قدرتمند مسلمان با ارتش و سپاه  است.

 

 

دیگر خبرها

  • قتل عجیب فروشنده مزون توسط دختر ۱۱ ساله
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل در مزون لباس
  • قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان