Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شرفی در پنجمین گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین و مدیران کل استانی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد؛ با تبریک آغاز سال نو اظهار کرد: شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد)، دارای ۵ بخش اصلی است که لازم است مدیران و معلمان مدارس در سراسر کشور با آگاهی و توجه به این ۵ بخش در آن وارد شده و کلاس‌های مجازی را تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین بخش از این شبکه اجتماعی دانش آموزی، سخت افزارها و سرورهایی با پهنای باند به گونه‌ای است که بتواند پاسخگوی حضور دانش آموزان و معلمان در مواقع ترافیک کار باشد.

شرفی ادامه داد: بخش دوم شبکه اجتماعی دانش آموزی، بخش نرم افزارهایی است که با همت زبده‌ترین مهندسان نرم افزاری کشور نوشته و در اختیار این وزارتخانه قرار گرفته است.

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بخش سوم شبکه شاد را بخش پیام رسان‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به نقش پیام رسان‌ها در ایجاد کلاس درس مجازی برای دانش آموزان و با نظارت مدیران، ۵ پیام رسان داخلی به طور داوطلبانه آمادگی خود را برای حضور در شبکه شاد اعلام کرده‌اند که لازم است مدیران مدارس یکی از این پیام رسان‌ها را در سامانه سناد انتخاب کرده و به معلمان و دانش آموزان خود معرفی کنند.

وی ادامه داد: چهارمین بخش این شبکه اجتماعی دانش آموزی، سامانه پشتیبانی سناد است که ثبت اطلاعات در این سامانه بسیار مهم است و مدیران باید توجه داشته باشند که کلاس‌های درس و ورود معلم و دانش آموزان در کلاس تنها بر اساس اطلاعاتی که در سامانه سناد ثبت شده است، امکان پذیر خواهد بود.

شرفی گفت: بخش پنجم شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد)، کاربران هستند و مدیران مدارس به عنوان مهمترین کاربران این شبکه، لازم است صحت اطلاعات وارد شده در سامانه سناد را مورد بررسی قرار داده و به روزرسانی کنند و کلاس‌های درس را بر اساس معلم کلاس انتخاب و معرفی نمایند.

وی تصریح کرد: معلمان و دانش آموزان می‌توانند از طریق پیام رسان انتخاب شده و با استفاده از کدملی خود که قبلاً توسط مدیران مدارس به سامانه سناد وارد شده است، وارد بخش اختصاصی خود شوند و در کلاس مجازی با نظارت مدیر مدرسه حضور داشته باشند.

کد خبر 4885591

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی شرفی وزارت آموزش و پرورش آموزش مجازی ویروس کرونا شهرداری تهران نوروز وزارت آموزش و پرورش ضدعفونی شورای شهر تهران آموزش مکمل شهر تهران احتکار حوادث چهارشنبه سوری تعطیلی مدارس دستگیری سارق سازمان هواشناسی پلیس راهور شبکه اجتماعی دانش آموزی دانش آموزان سامانه سناد پیام رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران

مدیرآموزش و پرورش گچساران گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، نمایش توانمندی‌های دانش آموزان در حوزه صنایع دستی، آشنایی با تاریخ و تمدن ایران زمین، شناسایی استعداد‌های بالقوه و به فعلیت در آوردن آنها و ایجاد شور و نشاط بین آنهاست.

قیطاسی استعداد یابی، آموزش و اعزام دانش آموزان به عنوان سفیران ورزش به روستا‌ها برای آموزش به دانش آموزان و همسالان خود را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیر آموزشگاه شبانه روزی نرجس هم گفت: در این جشنواره دانش آموزان دست ساخته‌های خود در زمینه‌های مختلف را به نمایش گذاشتند.

خانم شیخ محمودی افزود: پخت انواع غذا‌های سنتی، پخت نان محلی و برپایی سیاه چادر از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • آیا استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد؟
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد