Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: باید تلاش کرد با پیشگیری و مقابله همگانی جلوی شیوع کروناویروس را گرفت و زنجیره انتقال این ویروس را قطع کرد.

حسینعلی امیری در ارتباط ویدیو کنفرانس با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و اعضای ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در جریان آخرین اقدامات استان در مقابله با این ویروس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از اقدامات و عملکرد استاندار و اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، کهگیلویه و بویراحمد را از استانهای موفق با کمترین ابتلا به این ویروس خواند و بر پیشگیری و مراقبت بیش از پیش تاکید کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در این نشست ویدئویی با بیان اینکه این مهمان ناخوانده  زحمت‌ها و خسارات زیادی برای نقاط مختلف کشور به وجود آورد، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد با پیشگیری و مقابله همگانی جلوی شیوع آن را گرفت و زنجیره انتقال این ویروس را قطع کرد.

امیری تصریح کرد: تاکید رئیس جمهور این است که در این شرایط حساس استانداران، فرمانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی با همراهی و مشارکت مردم گام بزرگی در ریشه کن کردن این ویروس خطرناک بردارند.

وی از آمادگی کامل دولت برای حمایت و پشتیبانی و کمک به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و عنوان کرد: نیازمندی‌ها و مطالبات استان برای مقابله با این ویروس در نشست هیات دولت مطرح و تصمیم گیری خواهد شد.

امیری بعنوان معین استان کهگیلویه و بویراحمد در ستاد ملی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، تلاش مسئولان استان با تکیه بر توان داخلی و استفاده از همه ظرفیت ها را ستود و تاکید کرد: در خانه ماندن و پرهیز از مسافرت‌های غیرضرور درون شهری و برون شهری مهم‌ترین راهکار مقابله و ریشه کن کردن این ویروس است.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و ‌بویراحمد نیز در ادامه با اشاره به اقدامات این استان در مقابله با ویروس کرونا، گفت: کهگیلویه و بویراحمد با انجام ۹۲ درصد غربالگری در سطح استان از طریق سامانه ۴۰۳۰، سامانه سلامت و مراکز ۱۶ ساعته رتبه نخست کشور را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه همه بیمارستان ها و مراکز بهداشتی استان به طور کامل در حالت آماده باش قرار دارند، افزود: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون تاکنون کل مراجعات به بیمارستان‌ها ۷۸۲۶نفر بوده که با این وجود این تعداد روند کاهشی نسبت به روزهای گذشته داشته است.

کلانتری از نصب و راه اندازی  دستگاه سی تی اسکن تا هفته آینده در استان خبر داد و اظهارکرد: از همه امکانات و تجهیزات موجود برای ریشه کن کردن این ویروس و حفظ سلامتی مردم و شهروندان استفاده می کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از وابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کلانتری کنترل بیش از پیش  ترددها و افزایش غربالگری، رعایت توصیه های بهداشتی، کاهش ارتباطات اجتماعی توجه به پروتکل های بهداشتی و توجه به پویش «در خانه بمانید» را خواستار شد.

گفتنی است؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری طی ابلاغیه‌ای حسینعلی امیری را به عنوان معین استان کهگیلویه و بویراحمد در ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تعیین کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد حسينعلي اميري کروناویروس در خانه بمانیم استاندار کهگیلویه و بویراحمد مقابله با ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد پیشگیری و مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تعطیلات عید فطر این استان ۸۷۲ هزار و ۸۴۲ تردد در جاده‌های استان ثبت شده است.

«مهرجو فرخی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در ایام تعطیلات عید فطر ۱۳۵ هزار و ۷۸۰ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.

وی اظهارکرد: در این مدت تعداد ۱۳۱ هزار و ۳۳۵ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شدند که این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پنج درصدی داشت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد میزان تردد کل در سطح جاده های این استان در تعطیلات عید فطر را ۸۷۲ هزار و ۸۴۲ تردد عنوان و خاطرنشان کرد: طی این ایام متوسط تردد روزانه در سطح جاده های استان ۲۲۲ هزار و ۱۰ تردد، و متوسط تردد ساعتی در سطح جاده های استان ۲۴۳ مورد تردد بوده است.

فرخی تصریح کرد: در ایام تعطیلات عید فطر به ترتیب محورهای یاسوج به پاتاوه با ۱۵ هزار و ۵۰ تردد روزانه، یاسوج به بابامیدان با ۱۴ هزار و ۳۳ تردد روزانه، گچساران به بابامیدان با ۱۲ هزار و ۸۳۱ تردد روزانه پرترددترین محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.

وی بیان کرد: بعد از پلاک های استان کهگیلویه و بویراحمد، به ترتیب پلاک‌های استان فارس، اصفهان، خوزستان، تهران، چهارمحال و بختیاری و بوشهر بیشترین تردد را طی تعطیلات عید فطر در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر
  • امسال از سرمایه‌گذاران در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کنیم
  • ۱۰۰هزار میلیارد برای سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • سرمایه‌گذاران در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌شوند
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟