Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از روز جمعه هشتم فروردین‌ شهرهای آبادان و خرمشهر به‌ منظور پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا قرنطینه خواهند شد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان اسماعیل زمانی شامگاه امروز در حاشیه نشست ستاد مشترک مقابله با کرونا ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر که در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد درجمع خبرنگاران اظهارداشت:  با حضور استاندار خوزستان برنامه‌ریزی های لازم و تصمیمات جدیدی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان های آبادان و خرمشهر اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  ازمهمترین تدابیر اتخاذ شده در این جلسه اعمال محدودیت یک هفته‌ای تردد و قرنطینه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر است که رعایت آن از سوی شهروندان ضروری است.

اهواز|قرارگاه کربلا سپاه خوزستان مناطق آلوده اهواز را ضدعفونی می‌کندخوزستان|مشکل ارتباطی جاده روستای البونیس بخش بامدژ پس باران+ تصاویرآخرین اخبار کرونا در خوزستان|‌تعطیلی اصناف غیر‌ضروری /‌ پلمب 15 واحد صنفی در‌ کارون

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد گفت: برای تردد شهروندان به مدت یک هفته محدودیت بیشتری اعمال می شود  همچنین هماهنگی‌ لازم بین دستگاه‌های اجرایی مربوطه جهت اجرای  محدودیت های جدید صورت گرفته  است.

انتهای پیام/ش

 

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آبادان و خرمشهر منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت گندم به روش خاکورزی در خرمشهر

یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت: در سال زراعی جاری بیش از پنج هزار هکتار از اراضی این شهرستان به روش خاکورزی حفاظتی زیر کشت گندم رفته است. 

به گفته اوهدف از کاربرد سیـستم های خـاکورزی حفـاظتی کنترل کافی علف های هرز و افزایش پوشـش بقایـای گیـاهی بـه منظور حفاظت از خاک در برابر فرسایش آبـی و بـادی و افـزایش مقـدار نفـوذ آب بـه خـاک است.

 خـاکورزی حفـاظتی روشـی است در کشاورزی که برای کم کردن عملیـات خـاکورزی (شخم)، حـداقل بـه هـم خوردگی خاک، حفظ بقایای گیاهی حداقل در ۳۰ درصد از سطح خاک بعـد از عملیات خاکورزی و کاشت و در نتیجـه کـاهش انـرژی مـورد نیـاز طراحی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • رشد نم هوا در اروند
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر
  • توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند
  • کشت گندم به روش خاکورزی در خرمشهر
  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم
  • آسمانی صاف در اروند
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم