Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@17:54:40 GMT

زن یزدی شوهرش را در قرنطینه کرونا سلاخی کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۱۰۴۵

زن یزدی شوهرش را در قرنطینه کرونا سلاخی کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، حوالی ساعت ۸ شب  دوشنبه -چهارم فروردین 99 - اولین جنایت نوروزی یزد، به دست یک زن رقم خورد و مردی که در منزلش حضور داشت را با ضربات چاقو به شاهرگ به قتل رساند.

وی سپس  جنازه مرد را در آسانسور آپارتمان خود گذاشت تا به پارکینگ منتقل کند، اما یکی از همسایه ها با زدن دگمه آسانسور در  طبقه‌ای دیگر  ، باعث متوقف و گشوده شدن در  آسانسور شد که با جسد خونین یک مرد و زنی که در کنار جسد بود، مواجه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامل جنایت که با باز شدن در  آسانسور ترسیده بود سعی در ترساندن همسایه  داشت که  با کمک همسایه‌های دیگر  پلیس  در جریان جنایت قرار گرفت.

با حضور ماموران در صحنه جنایت، مرتکب جنایت  که غیربومی و ساکن یزد است با داد و فریاد، موجب ترس و تجمع ساکنان این مجتمع آپارتمانی شد اما در نهایت با تلاش ماموران پلیس دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی منتقل شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل جنایت قتل خانوادگی دستگیری قاتل ارتکاب قتل قرنطینه خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد

مسعود سرگلزائی رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته توسط این اداره کل نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن انجام شد.

مسعود سرگلزائی گفت: اقدامات بهداشتی قرنطینه‌ای در راستای سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور در مقوله پدافند غیرعامل و حفظ سلامت جمعیت دامی و انسانی کشور است که بویژه در این استان از دامپزشکی می‌توان به عنوان خط مقدم مقابله با تهدیدات زیستی یاد کرد.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های مهم دامپزشکی در جهت ارتقای بهداشت عمومی، کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام است که این کنترل در تمام مراحل پرورش و کشتار دام، مرحله عرضه، مصرف فرآورده دامی و تولید و حمل خوراک دام با نظارت و اقدامات بهداشتی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا سال ۱۴۰۲ توسط اداره کل دامپزشکی استان نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن، هشت هزار و ۵۵ محموله دام زنده به مقدار ۴۱۰ هزار راس، ترخیص و حمل بهداشتی ۲۶۷ هزار تن به داخل کشور، صادرات آبزیان پنج هزار تن به خارج کشور و ترخیص و حمل بهداشتی یک‌هزار و ۷۵۰ تن آبزیان به داخل کشور صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد
  • کاربردهای خاص فومیزه احسان کار در صنایع مختلف
  • (تصاویر) از سلاخی مار تا تصادف دلخراش ایمپالا
  • (ویدئو) همخوانی جالب همسر علیرضا بیرانوند به همراه شوهرش در کنسرت
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • ببینید | همخوانی جالب همسر علیرضا بیرانوند به همراه شوهرش در کنسرت