Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@01:23:36 GMT

«دوپینگ» تلویزیون با هادی حجازی فر

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۱۱۳۶

«دوپینگ» ایده جذابی برای مخاطب تلویزیونی دارد. درگیر کردن تماشاگر با اتمسفر و نیرویی جادویی که قدرتی منحصر به فرد و متمایز را در انسان ایجاد می‌کند، ایده‌‌ای تکراری است که در نمونه‌های سینمایی بسیاری آزمون پس داده، اما همچنان پرطرفدار است .

اخبار فرهنگ و هنر- در همین چند قسمت ابتدایی این مدعا را به اثبات رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما « دوپینگ » فارغ از اینها ترکیب بازیگران خوبی نیز دارد که یکی از آنها هادی حجازی‌فر است که به نظرم یک برگ طلایی در این مجموعه محسوب می‌شود و حالا شاید نگرانی‌هایی که از ظهور و بروز او در تلویزیون وجود‌ داشت را از بین برده است.
وقتی حجازی‌فر با نقش حاج احمد متوسلیان در «ایستاده در غبار» درخشید و در هیاهوی همیشگی جشنواره و داوری‌ها دیده نشد، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که او با پشتکار ادامه داده و خود را تثبیت خواهد کرد. اما خروج از آن قالب و هویتِ شخصیتی که در چند فیلم ابتدایی ساخته بود، کمی دشوار به نظر می‌رسید، اما او پس از آن باز هم درخشید تا اثبات کند که یک اتفاق گذرا نبوده است
احمد متوسلیان در «ایستاده در غبار»، کمال در «ماجرای نیمروز» و موسی در «لاتاری» و یونس در «به وقت شام» یک جریان به هم پیوسته از نقش‌های حجازی‌فر در سینماست و خلیل در «کاتیوشا»، منصور در «شاه‌کش»، رضا کیشمیش در «ژن خوک» و حمید در «دوزیست» نوع دیگری از حضور او بر پرده که ترکیب آنها توانایی بالای او در برجسته‌سازی ابعاد شخصیت‌ها و تطبیق آن با جهان فیلمنامه را نمایان کرده است.
ما نقطه طلایی حضور حجازی‌فر در سینما بازی درخشان او در نقش «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی است که تفاوت آشکار آن با دیگر نقش‌هایش، یکه‌تازی و جدال با یک کاراکتر پیچیده و نفوذ به فردیت او و جدال با پیرامونش بود که نتیجه‌ای تحسین‌برانگیز را به دنبال داشت، هر چند که در کمال شگفتی باز هم از سوی داوران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نادیده گرفته شد، اما قدم‌های او را در سینما محکم‌تر از گذشته کرد و انتظارات را فراتر برد.
حالا حجازی‌فر زیست دیگری را تجربه می‌کند و پا در مدیومی گذاشته که مخاطبانی گسترده‌تر با پذیرشی از جنسی متفاوت دارد که این حضور می‌توانست از ریسک بالایی برخوردار باشد، اما کاراکتر حسن در سریال «دوپینگ» با بیان و گویش منحصربه فرد و بازی بدنی و فراز و فرودهای هوشمندانه حجازی‌فر، تردیدها را از بین برده و این مساله را یکبار دیگر به اثبات می‌رساند که برای بازیگر خوب، مدیوم تفاوتی ندارد و می‌تواند مانند حجازی‌فر که خاستگاه او صحنه تئاتر است، در عرصه سینما و تلویزیون هم به یک اندازه مقبول باشد و در هر سه عرصه زیستی درخشان داشته باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دوپینگ هادی حجازی فر تلویزیون دوپینگ هادی حجازی فر سریال دوپینگ حجازی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همه اثبات شد

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری گفت: قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همگان اثبات شد، همچنین نیروهای مسلح اثبات کردند زیر لوای ولایت شجاعانه ماموریت را به سرانجام رساندند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین‌_ در مراسم رژه روز ارتش در اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مقابله با کسانی که دنبال تجزیه ایران بودند شتافت و در ترکمن صحرا و کردستان حماسه‌ای جاودان از خود به یادگار گذاشت.

وی افزود: در روزهای ابتدایی انقلاب، دشمنان خارجی و برخی ساده‌لوح‌های داخلی زمزمه انحلال ارتش را مطرح کردند، در این هنگام امام خمینی (ره) با درایت کامل روز ۲۹ فروردین را روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری کردند و دستور دادند ارتشیان با تمام امکانات در این روز به رژه بپردازند.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق که موجب شد آسیب‌پذیری رژیم صهیونیستی بر همه جهانیان مشخص شود، این عملیات در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود انجام شد. قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همه اثبات شد، همچنین نیروهای مسلح اثبات کردند زیر لوای ولایت شجاعانه مأموریت را به سرانجام رساندند.

تکمیل می‌شود…

کد خبر 745318

دیگر خبرها

  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر
  • حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همه اثبات شد
  • قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همگان اثبات شد
  • هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • متنی که پدر رضا داودنژاد منتشر کرد
  • اثبات استفاده اسرائیل از هوش مصنوعی برای کشتار غیرنظامیان