Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@20:12:38 GMT

برگزاری نشست گروه ۲۰ به صورت ویدئو کنفرانس

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۱۱۵۵

برگزاری نشست گروه ۲۰ به صورت ویدئو کنفرانس

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، درپی شیوع ویروس کرونا در جهان، اجلاس گروه ۲۰ (G۲۰) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

بر این اساس، عربستان سعودی که میزبان این دوره اجلاس سران گروه ۲۰ بود اعلام کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، این اجلاس به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد. همچنین رهبران ۲۰ اقتصاد برتر جهان در این نشست درباره چگونگی مبارزه با ویروس کرونا به رایزنی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست سران گروه ۲۰ قرار بود روز ۷ فروردین در عربستان سعودی برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه 20 ویروس کرونا گروه ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی، اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با عنوان «گر تو سعدی شوی» توسط فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

این نشست اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی توسط نوجوانان داشته و با شعار «گر چه سعدی شوی، گلستان را چگونه می‌نویسی؟» پذیرای عموم نوجوانان علاقه‌مند به شعر و نثر پارسی خواهد بود. ایجاد فضای انگیزشی جهت رشد قوه تخیل، خلق تصویر ذهنی و برون داد روایت مکتوب آن اصلی‌ترین هدف برگزاری این جلسه است و تلاش دارد به تربیت کنشگران نوجوان در حوزه نویسندگی و رویاپردازی بپردازد.

در این ویژه برنامه که روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، ناهید شکوریان، فعال ادبی، قصه گو و راوی به معرفی مفاخر شعر و ادب پارسی پرداخته و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی به بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق می‌پردازد. همچنین از نوجوانان شرکت‌کننده درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

کد خبر 6087317 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • نشست «دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود
  • نشست «دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» برگزار می‌شود