Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@14:41:12 GMT

بازیکنان زیادی نیستند که از مورینیو بد بگویند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۱۲۰۳

بازیکنان زیادی نیستند که از مورینیو بد بگویند

میشائیل بالاک، ستاره سابق چلسی، تایید کرد که ژوزه مورینیو به عنوان یک مربی بسیار سخت‌گیر است اما معتقد است  که بسیاری از شاگردان سابق این مربی پرتغالی همچنان از او به خوبی یاد می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو در سال 2006، بالاک را از بایرن مونیخ خرید و این ستاره آلمانی یکی از ستاره های تیم او  در فصل 07-2006 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوه سخت‌گیرانه مربیگری مورینیو باعث شده تا او در طول دوران حرفه‌ای اش با تعدادی از ستاره هایش در رئال مادرید، اینتر و منچستریونایتد دچار مشکل شود. اما بالاک معتقد است که کاریزما و جاه طلبی مورینیو، ویژگی های جذاب است و علی رغم سختگیری‌هایش، بازیکنان کمی به رفتار او انتقاد دارند.

او به اسکای اسپورتس گفت:" شخصیت و جاه طلبی او واقعا شما را جذب می کرد. کار کردن با مربی‌ای مانند او برای من واقعا جدید بود. او فوق العاده بود و من خیلی راحت تصمیم گرفتم که به چلسی بپیوندم. رابطه من با او هنوز خوب است. بازیکنان زیادی نیستند که در مورد مورینیو بد بگویند."

 

 

مورینیو در اوایل فصل 08-2007، بعد از کسب چند نتیجه ضعیف که باعث بالا گرفتن اختلافش با رومن آبراموویچ شد، چلسی را ترک کرد. بالاک در مورد این اتفاق گفت:" من به اندازه کافی باتجربه بودم که این تصمیم را درک کنم. وقتی پیروز نمی شوید، مربی کم و بیش ضعیف ترین فرد در تیم است که می تواند با نفر دیگری جانشین شود.

او چهارمین سال حضورش در چلسی را سپری می کرد. اگر به میانگین حضور مربیان در چلسی نگاه کنید، متوجه می شوید که این زمان خوبی است. او خیلی سخت کار می کرد و شاید به مقطعی برسید که شرایط خوب پیش نرود.

حتی در آن زمان هم هواداران می دانستند آنچه او انجام داد، آنها را به آن سطح برگردانده است."

تاتنهام میشل بالاک بایرلورکوزن ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا تاتنهام بایرلورکوزن ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فصل عجیب و غریب چلسی فقط مربوط به نتایج ضعیف و ناکامی ستاره‌های تیم نیست. حواشی دیگری هم پیرامون این تیم وجود دارد که یکی از آنها امشب در بازی برابر اورتون مشخص شد.

ستاره‌های جوان چلسی بارها به دلیل بی‌تجربگی بازی‌ برده را با تساوی و شکست عوض کرده‌اند. نبود تجربه این بار به شکل دیگری برای آنها دردسرساز شد.

در نیمه دوم بازی چلسی-اورتون، در حالی‌که بازی با نتیجه ۴-۰ دنبال می‌شد، نونی مادوئکه در محوطه جریمه حریف سرنگون شد و داور بلافاصله رای به پنالتی داد. اینجا بود که جنجال بزرگی ایجاد شد. مادوئکه که خودش پنالتی را گرفته بود توپ را برداشت و قصد داشت ضربه را خودش بزند. ثانیه‌هایی بعد پالمر، پنالتی‌زن اصلی چلسی، به طرف او رفت و از او درخواست توپ کرد. 

مادوئکه که قصد نداشت توپ را به پالمر بدهد، با اعتراض کانر گالاگر، کاپیتان تیم، روبرو شد. گالاگر توپ را از دستان مادوئکه درآورد و به پالمر داد. در همین حین نیکلاس جکسون از راه رسید و دستش را به سمت توپ برد که آن را از پالمر بگیرد که پنالتی‌زن چلسی او را هل داد و به عقب فرستاد. پس از چند ثانیه مادوئکه و جکسون بیخیال توپ شدند و اجازه دادند خود پالمر ضربه را بزند.

ستاره چلسی مثل همیشه با اعتمادبه‌نفس پشت توپ قرار گرفت و موفق با زدن ضربه‌اش به سمت راست و فریب پیکفورد، بازی را ۵-۰ کند.

دیگر خبرها

  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی (فیلم)
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی!
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی+ فیلم
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی! (عکس)