Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از قانونگذاران دموکرات و جمهوریخواه در مورد مقاومت ترامپ در کاهش محدودیت‌ها در مراکز تجاری و احتمال بیشتر شیوع ویروس کرونا در آمریکا هشدار دادند.

به گزارش گروه خبر سیاسی خبرگزاری برنا، به دنبال افزایش شیوع ویروس کرونا و مواضع اخیر ترامپ در نادیده گرفتن هشدارها، لیز چینی نماینده حزب جمهوریخواه در مجلس نمایندگان و دختر دیک چینی در پیامی توییتری نوشت: اگر تمام بیمارستانهای ما درگیر بیماران شوند اما هزاران آمریکایی از جمله پزشکان و پرستاران در هر سنی زندگیشان را از دست بدهند، دیگر اقتصادی نخواهیم داشت، زیرا ما نتوانسته‌ایم آنچه را که برای جلوگیری از ویروس کرونا لازم باشد،  انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سناتور لیندسی گراهام نیز در پیامی توییتری در مورد جدی نگرفتن هشدارهای شیوع ویروس کرونا توسط ترامپ  نوشت: زمانی که نوبت به مبارزه با ویروس همه گیر کرونا می رسد، من تصمیمات خود را بر اساس نظر متخصصان مراقبت‌های بهداشتی مانند دکتر فاوسی (مدیر موسسه ملی آلرژی و عفونی آمریکا) می‌گیرم، نه از طریق مجاری سیاسی.

نانسی پلوسی همچنین در مصاحبه با شبکه ان بی‌سی گفت: هزینه اقتصادی بسیاری از افراد آسیب دیده و بیمار، حتی بیشتر از آن است که اکنون شاهد آن هستیم.

رییس جمهوری آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی که به صورت مجازی در کاخ سفید برگزار شد در مورد تعطیلی طولانی مدت کشور و قزنطینه خانگی برای کنترل ویروس کرونا هشدار داد.

ترامپ در این سخنان با ارائه دلایل خود گفت که یک کشور می‌تواند در صورت تعطیلی با ویرانی روبرو شود. 

رییس جمهوری آمریکا افزود: شما باید تصمیم بگیرید، ما سالانه هزاران هزار نفر را در بیماری آنفلوانزا از دست می‌دهیم، ما کشور را تعطیل نمی‌کنیم. 

ترامپ با استناد به آمار بالای کشته‌های سالانه آمریکا در تصادفات رانندگی و بیماری آنفلوانزا تاکید کرد که این آمارها موجب تعطیلی کشور نمی‌شود. 

ترامپ تاکید کرد که من دوست دارم آمریکا را تا ۱۵ آوریل (۲۴ فروردین) باز نگهدارم. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به رخ کشیدن گوشه‌ای از اقتدار نظام با عملیات تنبیهی وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه جرقویه در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر نیک آباد گفت: رسانه‌های غربی سالهاست که با موج رسانه‌ای واهی، هیمنه‌ای پوشالی از قدرت نظامی اسرائیل و همچنین آمریکا برای جهانیان ساخته بودند که دلاورمردان سپاه موفق شدند تبلیغات دروغین آمریکا و هم رژیم کودک کش اسرائیل، را برای جهانیان آشکار کردند.
حجت الاسلام اسماعیل اسدپور با تأکید بر حمایت همه جانبه ملت از پاسخ قاطع ایران به اسرائیل گفت: فضای روانی جامعه پس از این پاسخ دندان شکن، فضای شادی و آرامش بوده و هست و چنانچه استکبار بخواهد بار دیگر شیطنت کند، قطعاً پاسخی دریافت خواهد کرد که شاید آخرین پاسخ باشد.

دیگر خبرها

  • ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش صلح دوست است
  • عملیات «وعده صادق»، تنها نمایش گوشه‌ای از قدرت نظامی ایران اسلامی
  • به رخ کشیدن گوشه‌ای از اقتدار نظام با عملیات تنبیهی وعده صادق
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی