Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه دیلی بیست، وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که پلیس اف بی‌آی یک شبکه سایبری روسیه را که در فروش اطلاعات هک شده حساب کاربری و اطلاعات شخصی فعالیت داشته،  منهدم کرده است.  

براساس بیانیه وزارت دادگستری آمریکا، با انهدام این شبکه سایبری تحت عنوان (DEER. IO) یک نفر بازداشت شده است.  

شبکه سایبری روسی که گفته می‌شود به افراد اجازه فروش و خرید کالاها یا خدمات جنایی را می داده است از اکتبر سال ۲۰۱۳ تا کنون توانسته بیش از ۱۷ میلیون دلار فروش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریل فیرسواف که مظنون به اداره شبکه سایبری دیریو است در اوایل این ماه در نیویورک دستگیر شد و به هک کردن شرکت‌های آمریکایی برای کسب اطلاعات مشتریان متهم شد.  

برچسب‌ها روسیه وزارت دادگستری آمریکا جرایم سایبری اف بی آی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه وزارت دادگستری آمریکا جرایم سایبری اف بی آی آمریکا روسیه آمریکا روسیه وزارت دادگستری آمریکا جرایم سایبری اف بی آی وزارت دادگستری آمریکا شبکه سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس پلیس فتا استان قم گفت: کلاهبرداری‌ها با عنوان فروش سوالات کنکور نزدیک به زمان کنکور اتفاق می‌افتاد و افراد زیادی هم درگیر این کلاهبرداری می‌شدند، اما مجرمان سایبری پا را فراتر گذاشتند و در ماه‌های اخیر شاهد پیش فروش سوالات کنکور در فضای مجازی بوده ایم.

مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سؤالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سؤال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.

به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت نمایند.

دیگر خبرها

  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور
  • رئیس اطلاعات ارتش اوکراین: وضعیت دشواری از ماه مه در انتظار ماست
  • روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد
  • خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین
  • اعلام طرح آمریکا برای اعزام مشاوران نظامی به اوکراین/ تصرف بخش های دیگری از خاک اوکراین توسط روسیه
  • روسیه : آمریکا در اوکراین هم مانند افغانستان و ویتنام شکستی تحقیرآمیز می‌خورد
  • آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم
  • واکنش رسمی روسیه به کمک جدید آمریکا به اوکراین
  • نقش هکرهای روسی برای خرابکاری در شرکت‌های آب آمریکا