Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:10:18 GMT

خسارت ۱۰۰ میلیاردی سیل به زیرساخت‌های هرمزگان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۱۶۰۰

خسارت ۱۰۰ میلیاردی سیل به زیرساخت‌های هرمزگان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما خلیج فارس، رضا مدرس افزود: هم اکنون راه ارتباطی ۱۴ روستا در رودان و ۱۲ روستا در بندرعباس در حال بازگشایی است. وی گفت: همه محور‌های اصلی هرمزگان نیز باز است.

وی افزود: به دلیل جاری شدن سیل در روستای تمبک شهرستان میناب، منازل مردم این روستا دچار آبگرفتگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: ساکنان این روستا در مدارس اسکان داده شده اند و عملیات گل روبی خانه‌ها با کمک نیرو‌های هلال احمر، بسیج و مردم منطقه در حال اجراست.

رضا مدرس افزود: در بررسی‌ها اولیه خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی به زیرساخت‌های راه‌های ارتباطی و تاسیسات برق استان برآورد شده است که امکان دارد این خسارت‌ها در بررسی‌های تکمیلی به ۲۵۰ میلیارد تومان هم برسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی هرمزگان سیل زیرساخت ها خسارت قطع راه های ارتباطی کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب،محمد رئیسی ‌در بازدید از مناطق سیل زده اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود 2 ساعته انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از 950 میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از 400 میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: 466 اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و 22 دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با خدمات شبانه‌روزی کارکنان این شرکت از مجموع 445 روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

وی با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های کارکنان عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه های برق بود، افزود: به دنبال وقوع این شرایط جوی، 282 تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و ساخت مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

رئیسی ادامه داد: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه 121 یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان