Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران با استفاده از خودروهای جنگ نوین به کمک نیروهای بسیجی و مردمی آمده و شهر پارسیان را ضدعفونی کرد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارسیان، بعد از گذشت چندین هفته از شیوع بیماری کرونا در کشور، استان و به تبع آن در شهرستان پارسیان، همه مردم و مسئولین پارسیان در کنار یکدیگر اقدامات متعددی در راستای مقابله با بیماری کرونا انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیجیان و جوانان همیشه در صحنه  شهرستان با اقدامات مناسب مانع از گسترش شیوع بیماری کرونا در شهرستان شدند و در این میان منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه نیز به کمک مردم و نیروهای جهادی آمده و با استفاده از خودروهای جنگ نوین در دو مرحله شهر پارسیان را ضدعفونی کرده است.

ظرفیت تولید دستکش و ماسک در شهرستان پارسیان افزایش یافت+فیلم‌هرمزگان| 19 بیمار تالاسمی در پارسیان چشم انتظار اهدای خون هستندگزارش ویدئویی تسنیم از افتتاح فاز چهارم کارگاه تولید ماسک در شهرستان پارسیان + فیلم

سردار منصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، در حاشیه عملیات ضدعفونی معابر شهر پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: رسالت سپاه به عنوان خادم مردم بر این است که هرجا نیاز بود به کمک مردم بشتابد و نگرانی را از دل این ملت شریف بزداید.

وی افزود: بیماری کرونا با تلاش مسئولین، همت یگانهای نظامی و مشارکت مردم از شهرستان ریشه کن می شود و از مردم می خواهیم در منازل خود بمانند.

روانکار با بیان اینکه سپاه و بسیج نهادی مردم‌نهاد هستند که همواره در شرایط سخت و بحرانی یار و مددکار مردم بوده و هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند؛ بیان کرد: از لحظه‌ای که احساس شد منطقه چهارم ندسا، باید امکانات و تجهیزات خود را مهیای مبارزه با این ویروس منحوس کند، با تمام قوا وارد میدان عمل شدیم تا هر چه سریع‌تر بتوانیم این ویروس خطرناک را مهار کنیم.

گزارشگران:مصطفی حمزوی،حسین پاسالار و حنانه جوکار

انتهای خبر/866/ش

R7555/P/S6,58/CT16 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا نیروی دریایی سپاه بیماری کرونا منطقه چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زحمتکش صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن‌خبر داد.

‌مدیر امور منابع آب دماوند در ادامه افزود: فروش آب توسط خودروهای مذبور جرم بوده و با خاطیان قاطعانه برخورد می‌شود.

وی همچنین از همشهریان گرامی تقاضا کرد: حتی در ایام تعطیلات نوروز در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از حفاری چاه غیرمجاز و ساخت و ساز در بستر و حریم مجاری آب‌های سطحی و مشاهده خودروهای آب فروشی مراتب را با شماره‌های ۷۶۳۱۶۶۰۰-۱ گزارش کنند.

کد خبر 6063422

دیگر خبرها

  • تقویم ۱۴۰۲ رزم زمینی| ارتقای پهپادی و موشک‌های ضدزره
  • رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس
  • رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز قدس
  • رژه دریایی ۳ هزار شناور مردمی جبهه مقاومت در روز قدس
  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن