Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از اضافه شدن یک دستگاه خودرو سنگین اطفاء حریق برای استفاده در حوادث برون‌شهری به ناوگان آتش نشانی سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیل فضل‌وزیری صبح امروز در جریان بازدید شهردار سنندج از سازمان آتش‌نشانی از اضافه‌شدن یک دستگاه خودرو جدید به ناوگان آتش‌نشانی خبر داد و اظهار کرد: تجهیزات یکی از مهم‌ترین نیازهای سازمان آتش‌نشانی در راستای تسریع در انجام عملیات‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اضافه‌کردن و تجهیز ناوگان خودروی سازمان آتش‌نشانی هم از جمله مواردی است که می‌تواند در انجام عملیات‌های موفق و همچین کاهش تلفات جانی و مالی شهروندان در هنگام بروز حوادث تاثیر گذار باشد.

فضل‌وزیری عنوان کرد: این سازمان هموراه در کنار برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای آتش‌نشانان اقدامات مناسبی هم در راستای تجهیز وسایل و ناوگان خودوری را صورت داده است.

وی افزود: این دستگاه خودرو سنگین که به ناوگان آتش‌نشانی سنندج اضافه شده بیشتر برای اطفاء حریق‌های سنگین و بعنوان خودرو پشتیبان در آتش سوزهای خارج از محدوده سطح شهر استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: این خودرو به مخزن 7 هزار لیتری آب ، مخزن 300 لیتری فوم  و به مانیتور تجهیز شده و قابلیت تخلیه 3 هزار لیتر در دقیقه را دارد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو سنندج آتش نشانی حریق ناوگان آتش نشانی سازمان آتش نشانی دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام مؤمنی با اشاره به جزئیات آتش سوزی در بازارچه صیقلان رشت اظهار کرد: حادثه آتش سوزی در بازارچه صیقلان نرسیده به پاساژ گلستان عصر سه شنبه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی از اعزام ۱۱ خودروی آتش نشانی به همراه ۴۵ آتش نشان و افسر ارشد به حادثه خبر داد و افزود: بواسطه کوچه‌های تنگ و باریک سریعاً خودروهای سبک وارد عملیات شدند و دیگر خودروها نسبت به پشتیبانی اطفا اقدام کردند.

وی با بیان اینکه یک باب مغازه فروش پلاستیک در آتش سوخت و سقف ۲ باب مغازه همجوار با پشت بام‌های بهم پیوسته دچار آسیب و خسارت شد، گفت: علت حادثه را در دست بررسی است و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

این مسؤول در پایان از تلاش نفس گیر تیم‌های عملیاتی کمال تقدیر را داشت و ادامه داد: کوچه‌های تنگ و باریک بازارچه، سقف‌های بهم پیوسته و چوبی می‌توانست شعله وری و خسارات بیشتری را رقم زند.

کد خبر 6063233

دیگر خبرها

  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • جان‌ باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) + تصاویر
  • تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار
  • اطفای حریق پنبه یک دستگاه تریلی در چمن بید
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه می‌شود
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه شد
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی
  • شتر‌ها حادثه ساز شدند
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه