Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی از استقرار قضات کشیک در ایام تعطیلی خبر داد و گفت: ارائه خدمت به مردم در ایام نوروز در همه حوزه های قضایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از دادگستری استان زنجان، رئیس کل دادگستری استان زنجان به استقرار کشیک در ایام تعطیل اشاره کرد و گفت: ارائه خدمت به مردم در ایام نوروز در همه حوزه های قضایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت ‎الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی افزود: دستگاه قضایی استان برنامه ریز ها و هماهنگی های لازم را برای فعالیت تعدادی از شعب در محاکم و دادسراها آنهم در همه شهرستانها و بخشها در تعطیلات نوروز انجام داده تا رسیدگی به مشکلات قضایی مردم و موارد ضروری به موقع بعمل آید.

 

وی ادامه داد: به روسا و دادستان‌های کلیه حوزه های قضایی تاکید شده است در ایام کشیک به انجام ماموریت های محوله اهتمام جدی داشته باشند چرا که نباید خدمت رسانی به مردم حتی در ایام تعطیل متوقف شود.

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان در پایان تصریح کرد: اصحاب پرونده ها از مراجعه غیر ضروری به دادگستری امتناع نموده و از طریق سامانه ثنا پی گیر روند پرونده های خویش باشند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان زنجان خدمات قضایی دادگستری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان

هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در استان برگزار شده است.

او با بیان اینکه در این ایام ۳ هزار و ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بوده اند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بوده اند. 

هنری بیان کرد: در استان ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شده اند.

بیشتر بخوانید

انجام ۶۱۲ فعالیت جهادی در درمیان

 مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه داده اند.

او ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

هنری اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند