Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:17:06 GMT

نگاه نیروی زمینی ارتش به کرونا از ابتدا تهاجمی بوده است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۲۳۸۰

نگاه نیروی زمینی ارتش به کرونا از ابتدا تهاجمی بوده است

سرتیپ کیومرث حیدری صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲ هزار تختخوابی شهید هجرتی نزاجا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، اظهار کرد: رزمایش بزرگ نیروی زمینی ارتش با عنوان «لبیک یا امام خامنه‌ای» بنا به اوامر فرماندهی کل ارتش در گستره ۲۴ استان در حال برگزاری است و در این رزمایش ۱۹ قرارگاه منطقه‌ای در حال هدایت ۶۳ یگان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: علاوه‌ بر مجتمع بیمارستان ۲ هزار تخت خوابی که در تهران افتتاح شد، تاکنون ۴ هزار و ۷۵۰ تخت بیمارستانی دیگر در استان‌های مختلف توسط کارکنان ارتش برپا شده‌است. همچنین اعلام می‌کنیم که نزاجا آمادگی ایجاد هشت هزار تخت بیمارستانی دیگر در سطح کشور را دارد.

سرتیپ حیدری با بیان اینکه نگاه نزاجا به ویروس کرونا از ابتدا تهاجمی بوده و تا ریشه‌کن کردن ویروس منحوس رزمایش این نیرو ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: از تعداد ۵۶ بیمارستانی که توسط نیروهای مسلح برای مقابله و درمان کرونا در کشور برپا شده، ۲۷ بیمارستان را نزاجا برپا کرده است.

مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲ هزار تختخوابی شهید هجرتی نیروی زمینی ارتش صبح امروز توسط سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.  

سرهنگ شهروز ناصری سخنگوی ارتش روز گذشته از پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی روند برپایی مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲ هزار تختخوابی ارتش تنها در ۲۴ ساعت خبر دارد و گفت: تمامی یگان‌های مرتبط، تا این لحظه بدون توقف مراحل مختلف آماده‌سازی را انجام داده‌اند و در قالب یک اقدام انقلابی و کار جهادی، ‌از لحظه صدور دستور فرمان توسط فرمانده ارتش، یک شبانه‌روز کامل در تلاش بوده‌اند تا ان شاءالله برابر وعده داده شده تا فردا مردم شریفمان شاهد افتتاح این مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختخوابی ارتش باشند.

برچسب‌ها کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲ نیروی زمینی ارتش ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا

آیین استقبال از خدام رضوی و پرچم حرم مطهر امام رضا(ع)، با حضور فرماندهان و کارکنان منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش بر عرشه ناوشکن تمام ایرانی دنا برگزار شد.

به گزارش ایسنا، خادمان استان قدس رضوی حامل پرچم مطهر حرم امام رضا(ع)، با استقبال فرماندهان و کارکنان منطقه یکم دریایی امامت نیروی دریایی ارتش، ضمن بیرق گردانی بر عرشه ناوشکن دنا، در جمع مشتاق و ارادتمندان دریادل این نیرو، حضور یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • منابع مصری: ارتش اشغالگر قصد دارد پس از ماه رمضان به رفح حمله کند
  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!
  • هند بالگرد تهاجمی مونتاژ می‌کند