Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:42:51 GMT

موبایل قاپ حرفه ای با ۲۳ فقره سرقت در بهارستان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۲۳۸۷

موبایل قاپ حرفه ای با ۲۳ فقره سرقت در بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرامرز رضایی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در شهرستان "بهارستان"، اکیپ‌های ویژه ای ازماموران کلانتری ۱۴ صالحیه موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز کار اطلاعاتی مأموران کلانتری ۱۴ صالحیه با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، سرنخ‌هایی از موبایل قاپ را به دست آورده و با شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه او را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضایی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ۲۳ فقره موبایل قاپی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان به شهروندان توصیه کرد: هنگام استفاده از تلفن همراه، گوشی را به سمت پیاده رو یا دیوار نگه داشته و پس از اتمام کار خود با تلفن، آن را داخل کیف یا جیب خود قرار دهید.

کد خبر 4885650

منبع: مهر

کلیدواژه: بهارستان سرقت موبایل دستگیری سارق ویروس کرونا شهرداری تهران نوروز وزارت آموزش و پرورش ضدعفونی شورای شهر تهران آموزش مکمل شهر تهران دستگیری سارق احتکار حوادث چهارشنبه سوری پلیس راهور تعطیلی مدارس سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد

سرهنگ علی تجری گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قطع و غارت درختان جنگل قرن آباد، به محض دریافت گزارش وقوع حادثه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ تجری افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی انجام شده، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به اقرار متهم به جرم، خاطرنشان کرد: پرونده پس از جمع بندی نهایی به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور