Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین حسن فخرایی درباره ویدئوها و مطالبی که از اعتراض مسافران مشهد در فرودگاه بوشهر در فضای مجازی منتشر شده‌است، در گفت‌وگو  با ایرنا افزود: هدف از انجام تب سنجی در مبادی ورودی و فرودگاه این است افرادی که دارای تب بالا و یا مشکلات دیگری باشند شناسایی و برای انجام اقدام‌های بعدی به بیمارستان منتقل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ناراحتی این مسافران به دلیل معطل شدن در فرودگاه برای انجام تست‌ها بود اما با وجود برخی ناراحتی‌ها نیروهای مرکز بهداشت شهرستان بوشهر همه مسافران مشهد - بوشهر - مشهد را کنترل و تب سنجی کردند و از آنها تعهد التزام به قرنطینه خانگی گرفتند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: با توجه به اینکه خراسان رضوی از جمله استان‌های با وضعیت قرمز در زمینه شیوع ویروس کرونا کشور است حساسیت نسبت به آن  زیاد است و تلاش می‌شود یک نفر ناقل هم در بین مسافران نباشد تا زحمت و کنترل نیروهای بهداشتی در این بخش به هدر نرود.

 وی بیان کرد: در زمینه ناراحتی برخی مسافران و اعتراض آنها به ماموران مرکز بهداشت نیز  از طریق دستگاه قضایی پیگیری می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: تاکنون برای ممنوعیت یا محدودیت پروازها بخشنامه‌ای صادر نشده‌است ولی در کل کشور و بویژه بوشهر به دلیل خودداری مردم از مسافرت‌های غیر ضروری آمار تعداد پرواز و مسافران به شدت کاهش داشته‌است.

رضا معمار افزود: همچنین در همه پروازها مسافران ورودی و خروجی در فرودگاه‌های کشور به صورت هماهنگ از سوی کارکنان مرکز بهداشت تست و در صورت مشکوک بودن به مراکز درمانی هدایت می‌شوند.

وی بیان کرد: تا این لحظه هیچ بخشنامه یا دستورالعملی برای قرنطینه مسافران از سوی مراجع ذیربط صادر نشده‌است ولی در فرودگاه بوشهر مسافران ورودی مشهد ملزم به پر کردن فرم بهداشتی و ثبت دقیق مشخصات هستند و از همه آنها تعهدی گرفته می‌شود که قرنطینه خانگی شوند.

بتازگی ویدئوها و مطالبی در زمینه انجام پرواز در مسیر مشهد- بوشهر و بالعکس و ناراحتی مسافران از کنترل و تب سنجی انجام شده در فرودگاه بوشهر درفضای مجازی این استان منتشر شده‌است.

کد خبر 495286 برچسب‌ها استان بوشهر كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر كرونا در ايران مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد

قرارداد «برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دو بعدی و سه بعدی مغان» بین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش «تنکو» امضا شد.

به گزارش شانا به نقل از مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دو بعدی و سه بعدی مغان روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین‌ماه) بین مهدی فکور، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و عبدالرسول آقاجانی مدیرعامل شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش «تنکو» امضا شد.

فکور در این آیین اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی و محیط زیستی پروژه مغان که در گستره‌ شمال و شمال‌غربی کشور قرار دارد، هم به لحاظ شرایط کشاورزی منطقه حائز اهمیت و هم به‌دلیل نزدیکی به مرزهای شمال غربی ایران نیازمند تدوین و تنظیم ملاحظاتی است که افزون بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه انجام پروژه، زمینه اشتغال‌زایی و استفاده از ظرفیت‌های بومی را نیز فراهم کند.

وی افزود: فعالیت‌های اکتشافی و عملیاتی باید همسو با انجام مسئولیت‌ اجتماعی سازمان انجام و افزون بر پیشبرد اهداف اکتشافی، سبب ارتقای سواد عمومی افراد بومی شود و با اشتغال‌زایی و استفاده از امکانات محلی معیشت مردم را بهبود بخشیده و رونق اقتصادی در منطقه ایجاد کند.

عبدالرسول آقاجانی، مدیرعامل شرکت تنکو نیز با قدردانی از گروه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، گفت: سابقه همکاری شرکت تنکو با مدیریت اکتشاف قدمتی بیش از ۱۵ سال دارد و در این مدت همواره پیشرفت و خدمت به صنعت نفت هدف مشترک دو طرف بوده است و امید می‌رود که با تکمیل این پروژه نیز گامی دیگر به‌منظور پیشبرد اهداف دو طرف برداشته شود.

این قرارداد با وسعت ۹۰۰ کیلومتر مربع عملیات برداشت لرزه‌نگاری سه بعدی و ۱۵۵۰ کیلومتر برداشت لرزه‌نگاری دو بعدی، به ارزش ۱۲ میلیون یورو و حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان در طول زمان ۲ سال انجام خواهد شد که پس از انجام عملیات‌های لرزه‌نگاری ژئوفیزیکی و با پردازش و تفسیر اطلاعات به دست آمده، سرانجام منتج به روشن شدن موقعیت‌های اکتشافی هیدروکربوری نفت و گاز در ناحیه دشت مغان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی از مشهد به دبی تا اطلاع بعدی
  • پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت
  • قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • وضعیت فرودگاه دبی پس از هجوم مسافران برای ترک این شهر | ویدئو
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم