Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اردوگاه راهیان نور میثاق به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی جنوب غرب خوزستان در اختیار دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار گرفت. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان اسماعیل زمانی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : براساس تصمیم شورای تامین منطقه آزاد اروند و باهمکاری سپاه و ناحیه مقاومت بسیج آبادان، اردوگاه میثاق در اختیار دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار گرفته و مشکلی در انتقال بیماران درمان یافته ویروس کرونا به این مکان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: به منظور کنترل بیماری کرونا رعایت تصمیم‌های ستاد مبارزه با کرونای منطقه آزاد اروند و تعطیلی مراکز غیرضروری و جلوگیری از ورود خودروهای شهرستان‌های بحرانی ویروس کرونا به شهرستان‌های آبادان و خرمشهر امری ضرروی است.

گزارش ویدئویی تسنیم| کنترل‌های سخت‌گیرانه در ورودی‌های خوزستان / غربالگری و کنترل خودروهای عبوریاخطاریه جدید ستاد مدیریت بحران ‌خوزستان /‌ سیل و طوفان ‌برخی مناطق ‌را در بر می‌گیردصدور اخطار برای خوزستان؛ موج جدید بارش‌ها از اواخر روز جمعه وارد استان می‌شود

زمانی گفت: همه امکانات سازمان منطقه آزاد اروند برای ضدعفونی و گندزدایی از مناطق شهرستان‌های آبادان و خرمشهر سپاه هردو شهرستان به کار گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه تنها راه مبارزه با کرونا ماندن در خانه است افزود: از همشهریان آبادان و خرمشهری تقاضا میکنیم نهایت همکاری را در اجرای مصوبات شورای تامین شهرستان های آبادان و خرمشهر با کادر درمان داشته باشند.

انتهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۳ درجه را نشان می‌دهد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۴۹ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۰ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر سه متر بر ثانیه و ۱۱ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند
  • اوج گیری رطوبت در اروند