Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: تا کنون ۱۸۹ هزار و ۴۸۲ کیلوگرم انواع مواد ضدعفونی کننده بر پایه الکل از سوی واحد‌های تولیدی در استان توزیع شده است.

او با اشاره به واحد واحد‌های تولیدی این استان در راستای تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز افزود: ۸۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مایع لکه بر (آب ژاول) و ۵۴ هزار و ۳۲۰ کیلوگرم مایع دست شویی در این واحد‌ها تولید و روانه بازار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی اضافه کرد: واحد‌های تولید این استان تا کنون ۷۰ هزار و ۵۸۳ عدد ماسک یکبار مصرف پارچه ای، چهار میلیون و ۹۰۰ هزار دستکش یکبار مصرف پلی اتیلنی و سه هزار و ۷۵۰ لباس یکبار مصرف بیمارستانی را تلید و به جهت استفاده کادر درمانی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده اند.

او ادامه داد: خط تولید چند شرکت تولیدی استان جهت تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده تغییر کرده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد ضدعفونی کننده کرونا ویروس واحد های تولیدی اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان