Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۶ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۴ تن برنج قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۱۴ تن و ۵۳۰ کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار هوشنگ حسینی بیان کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی اردبیل با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی، محل دپوی برنج قاچاق در پارکینگ منزل مسکونی در محله بهشت فاطمه را شناسایی و با همراهی کارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.

او با اشاره به انجام هماهنگی‌های قضائی در این رابطه افزود: در بازرسی از این پارکینگ ۱۴ تن و ۵۳۰ کیلوگرم برنج قاچاق دپو شده کشف گردید.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ارزش برنج‌های قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان را ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: صاحب پارکینگ با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

سقوط مرگبار پراید به داخل کانال آب پارس آباد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از سقوط مرگبار سواری پراید به داخل کانال آب دریاچه شهرک آیت الله غفاری شهر پارس آباد خبر داد و گفت: این حادثه ۲ کشته برجای گذاشت.

سردار هوشنگ حسینی افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پارس آباد مبنی بر سقوط یک دستگاه سواری پراید به داخل کانال آب دریاچه شهرک آیت الله غفاری، بلافاصله با هماهنگی‌های به عمل آمده ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی با همراهی مقام قضائی و نماینده پزشکی قانونی به محل اعزام شدند.

او افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سواری پراید هنگام حرکت با دنده عقب به داخل کانال آب سقوط؛ که بر اثر این حادثه راننده و یکی از سرنشینان خودرو علیرغم تلاش نیرو‌های امدادی به علت غرق شدگی جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه در این حادثه سرنشین دیگر سواری پراید جان سالم به در برد؛ گفت: از مردم تقاضا داریم به توصیه‌های نصب شده در اطراف کانال‌های آب و دریاچه‌ها توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث قاچاق کالا سقوط خودرو فرمانده انتظامی استان اردبیل پراید به داخل کانال آب سواری پراید برنج قاچاق پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل

سردار جواد تقوی با اشاره به تلاش مسؤولانه و جهادی پليس استان اردبيل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچيان و نا امن کنندگان اقتصاد کشور، گفت: در اين راستا مرحله جديدی از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت نظارت و واپايش انبارها و محل های دپو کالا با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهيزات اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاوردها و نتايج اجراي اين طرح افزود: کشف ۲ هزار و ۵۵۵ قلم انواع دارو، کشف ۴ هزار متر پارچه، کشف ۲۵ تن گندم، کشف ۷ تن و ۵۶۰ کيلو آرد، کشف يک دستگاه موتورسيکلت، کشف ۶ تن چوب، کشف ۴ تن و ۷۵۰ کيلو کود شيميايی، کشف ۸۰ هزار بسته قهوه، کشف ۱۲۰ قوطی نوشابه، کشف ۲۸۰ ليتر سوخت ، و ۱۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع ديگر کالا که همگی قاچاق بودند کشف و ۱۳ نفر در اين رابطه دستگير شدند.

او از توقيف ۱۰ دستگاه خودرو در اين طرح خبر داد و گفت: در اين طرح ۲ انبار پلمب و ۱۶ فقره پرونده کشف شد.

سردار تقوی با اشاره به تشکيل ۲ فقره پرونده تصريح کرد: ارزش کشفيات به دست آمده در اين طرح ۵۶ ميليارد و ۶۰۵ ميليون ريال است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • سیل در جنوب چین مرگبار شد (فیلم)
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش