Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:03:39 GMT

عبدی: کاری که بدتر از توصیه روغن بنفشه است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۳۴۲۴

عبدی: کاری که بدتر از توصیه روغن بنفشه است

 

به گزارش تابناک، عباس عبدی در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

یکی از بدترین اتفاقاتی که در این روز‌ها شاهدش هستیم تهیه متن یا نوار یا ویدیویی از سوی افراد گوناگون است که طی آن توصیه به رعایت فلان شیوه درمانی برای مقابله با کرونا می‌کنند. در برخی موارد هم معلوم می‌شود اصل ماجرا هم ساختگی است و فرد دیگری متن را جعل کرده و بجای افراد مشهور منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این کار زشت‌تر بازنشر این مطالب از سوی افراد عادی است. طرف نشسته پای اینترنت و به خودش اجازه می‌دهد که هر چی به دستش میرسه را برای خودشیرینی در هر گروهی بازنشر کند. گویی اگر کاری نکند میگن مُرده است.

حالا ترامپ هم دلقک‌وار جلودار این فرآیند شده است؛ و دارویی را به عنوان درمان کرونا معرفی کرده است که اصلا تایید نشده است. رییس جمهور کشوری که معتبرترین سازمان غذا و داروی جهان (FDA) و نظام پزشکی قدرتمندی دارد و پروتکل‌ها و استاندارد‌های دارویی و درمانی و غذایی را تعیین می‌کند و طبعا بدون تایید آن‌ها نباید حرفی زد. ظاهرا نه فقط در سطح خُردِ جامعه دلقک زیاد داریم بلکه در سطح کلان و روسای کشور‌ها نیز دلقلک و متوهم کم نداریم.

در ماجرای درمان کرونا لازم است که در سطح کلان فقط به مواضع سازمان بهداشت جهانی و در سطح کشوری و منطقه‌ای به نهاد‌های کارشناسی و رسمی توجه کرد. حتی کارشناسان نیز باید دیدگاه‌های خود را از طریق این نهاد‌ها تایید و طرح کنند. این را بدانیم بازنشر کردن درمان‌های بظاهر جالب از هر منیع غیر معتبر مثل استفاده از سشوار بدتر از توصیه به مصرف روغن بنفشه است. زیرا در روغن بنفشه منبع توصیه کننده شناخته شده و بی‌اعتبار است و کمتر کسی گمراه می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی عباس عبدی روغن بنفشه کروناویروس کووید 19 کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی بین المللی جام صفوی در حالی اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد که تیم استان قم نیز امروز چهارشنبه به این رقابت ها اعزام شد.

سرپرست هیات کشتی استان قم افزود: استان قم در این رقابت‌ها ۷ نفر سهمیه مستقیم و ۶ نفر سهمیه به دلیل کسب مقام دوم تیمی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی دارد.

وی بیان کرد: رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی که گرامیداشت رحیم علی آبادی نیز می‌باشد، پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

عبدی هم چنین اسامی کشتی گیران قمی واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی را به شرح زیر عنوان کرد.

۴۵ کیلوگرم: حمیدرضا اسکندری
۴۸ کیلوگرم: حسین قادری
۵۵ کیلوگرم: احسان سلمانپور
۶۰ کیلوگرم: علیرضا یوسفی
۷۱ کیلوگرم: امیرعلی مرادی
۸۰ کیلوگرم: علی میکائیلی و محمدامین ابوالحسنی

کد خبر 6087714

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا با این روغن