Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@15:07:10 GMT

همه راههای مسدود در خراسان رضوی بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۳۴۹۴

همه راههای مسدود در خراسان رضوی بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: همه راههای روستایی استان که طی دیروز در اثر بارشهای شدید، سیلاب و ریزش کوه مسدود شده بود بازگشایی شده است.

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم نصری  افزود: دیروز سه شنبه به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب راه ارتباطی چهار روستای آبگرم، باغگاه، مومن آباد و سیرزار در شهرستان کلات مسدود شده بود که با فروکش کردن سیلاب این مسیرها بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: در حال حاضر بارش باران و یا پدیده مه گرفتگی در جاده‌های استان خراسان رضوی گزارش نشده است و تردد به صورت عادی و روان در جریان است. فرماندار بینالود نیز گفت: دیروز در بخش طرقبه این شهرستان ریزش کوه موجب انسداد جاده کنگ به نغندر شد و چند مورد ریزش کوه نیز مسیر ارتباطی روستاهای اردمه، خانرود و مغان را مسدود کرد و از طرفی در بخش شاندیز نیز بخشی از راه ارتباطی روستای دهبار نیز تخریب شد. سید حسن حسینی افزود: با تلاش عوامل بخشداریها و دهیاران راههای مسدود روستایی شهرستان بینالود بازگشایی شد. وی اضافه کرد: به ۱۰ خودرو هم که برای طبیعت گردی در کوره راههای کوهستانی بین روستاهای ازغد و مج گرفتار شده بودند امدادرسانی شد. لازم به ذکر است راهداری در گزارش خود اشاره ای به انسداد راه های روستایی در شهرستان بینالود نکرده بود. منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی حمل و نقل جاده ای بازگشایی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد عصر پنجشنبه در آیین شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد اظهار کرد: طی این مدت متوسط بهره‌برداری از مراکز اقامت رسمی و موقت و اضطراری ۳۶ درصد بوده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز استان در سال ،۱۴۰۰، ۷۴ نقطه بوده است افزود: این نقاط اکنون با تلاش مسوولان به ۱۹ نقطه کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: با توجه و اهتمام رییس جمهور مجموعه مصوبات کارگروه ملی زیارت به عنوان مصوبات دائمی تلقی و ابلاغ شد.

استاندار خراسان رضوی نیز گفت: بین مسئولان استان وحدت و همکاری و انسجام بسیار خوبی در سطوح مختلف برقرار است.

یعقوبعلی نظری افزود: در خراسان رضوی ظرفیت اجرایی مردمی و حاکمیتی خوب و تجارب ارزنده ای پای کار است و همین موضوع باعث شد که با وجود ورود بیش از۱۲ و نیم میلیون نفر به استان با هیچ مشکلی مواجه نشویم.

جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی نیز با بیان اینکه گفت: این استان رتبه نخست حمل و نقل ریلی و جاده‌ای و رتبه دوم بخش هوایی را کشور را کسب کرده است، افزود: طبق آمار ۲۵ میلیون و ۸۲۴ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد رشد داشت، همچنین تلفات جاده‌ای امسال ۱۵ درصد و تصادفات ۲۶ درصد کاهش داشته است.

سید جواد موسوی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی نیز گفت: در تعطیلات نوروزی ۵۹ بازارچه با بیش از ۸۸۰ غرفه صنایع دستی در ۱۸ شهرستان استان برپا شد و طی این مدت ۴۰۰ هزار نفر از موزه های استان بازدید کردند.

سرهنگ هادی امیدوار، رییس پلیس راهور خراسان رضوی نیز گفت: در ایام شب‌های قدر، پنج میلیون نفر به حرم مطهر رضوی مشرف شدند که این تعداد جمعیت به خوبی و بدون مشکل مدیریت شد.

آیین شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان مشهد با حضور مسوولان ارشد خراسان رضوی و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • محورهای مسدود مهرستان بازگشایی شد
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان