Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین شیاطین سرخ دوست دارد کاپیتان تیم ملی انگلیس را در اولدترافورد ببیند ولی به باور او، آقای خاص سد راه چنین انتقالی خواهد شد. 

طرفداری- ریو فردیناند از تلاش منچستریونایتد برای جذب جود بلینگام حمایت می‌کند ولی به نظر او قیمتی که این روزها در نشریات مطرح می‌شود، بسیار قابل توجه است. 

به گزارش سایت گل، بلینگام 16 ساله در فصل جاری چمپیونشیپ در لباس بیرمنگام خوش درخشیده و طی 32 بازی 4 گل زده و 2 پاس گل فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که گفته می‌شود یونایتد حاضر است برای این استعداد 30 میلیون پوند هزینه کند، فردیناند می‌گوید شاید این بازیکن ارزش چنین ریسکی را داشته باشد.

جود بلینگام استعداد بسیار بسیار بزرگی است. واقعا سبک بازی خوبی دارد و تعادل و پختگی‌اش در این سن خیلی خوب است. می‌خواهم چیزهای بیشتری از او ببینم ولی قیمتش قابل توجه است. پرداخت 30 میلیون پوند برای پسر بچه‌ای 16 ساله رقمی حیرت آوری است. اما به هر حال در دنیا اوضاع از این قرار است و باید در نظر داشت اگر 30 میلیون برای او هزینه شود و 10 سال در باشگاه بماند، ارزشش را خواهد داشت. این یک قمار گران قیمت است ولی وقتی بچه‌ای در چمپیونشیپ این طور بازی می‌کند، این یک قمار حساب شده است. او بازیکنی است که من صد درصد او را می‌پذیرم. اگر جای منچستریونایتد بودم، برای جذب او اقدام می‌کردم. 

از جانب دیگر در حالی که هری کین به منچستریونایتد لینک شده است، فردیناند باور نمی‌کند ژوزه مورینیو اجازه چنین انتقالی را بدهد. 

اگر فرصت جذب هری وجود داشته باشد، آن را می‌پذیرم؟ البته که همین کار را می‌کنم. وقتی آماده و سرحال باشد، صد درصد خواهان حضورش در منچستریونایتد خواهید بود. او بازیکن سطح بالایی است که گلزنی در لیگ برتر را تضمین می‌کند. او بازیکن گلزنی محسوب می‌شود ولی انتظار ندارم تاتنهام به او مجوز جدایی بدهد. و با توجه به حضور مورینیو در آنجا، فکر نمی‌کنم اجازه بدهد راهی منچستریونایتد شود.  

وی در مورد انتقال احتمالی جیدون سانچو به منچستریونایتد هم گفت:

سانچو در هر حالت انتخاب من است. بازیکن خیلی خوبی محسوب می‌شود، پتانسیل بالایی دارد، انگلیسی است و خلاصه عالی است. اگر دست من بود، همین الان او را می‌گرفتم. 

فردیناند در پایان در مورد شایعاتی که حکایت از علاقه تاتنهام به گرت بیل و ارلینگ هالند دارد، تصریح کرد:

برای تاتنهام جذب بیل عالی خواهد بود اما مشکل اینجاست که فکر نمی‌کنم بضاعت خریدش را داشته باشند. هالند به اسپرز نخواهد رفت. او در دورتموند حضور دارد؛ چرا باید خواهان انتقال به اسپرز باشد؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: کشتی اسرائیلی به دلیلی نقض قوانین توقیف شد

سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران در چارچوب صیانت از منافع ملی و حاکمیت سرزمینی خودش و همچنین نظارت کامل مبادی ورودی و خروجی تنگه هرمز کلیه تردد‌ها را در این تنگه راهبردی تحت نظر دارد و از نقض و خدشه‌دار شدن آن به هر میزانی که باشد جلوگیری می‌کند. ایران حافظ آزادی کشتی‌رانی بر اساس قوانین و مقررات بین‌المللی در تنگه هرمز بوده است.

به گزارش ایرنا، کنعانی افزود: تعلق این کشتی به رژیم صهیونیستی محرز است. ایران به صورت مستمر بر ایجاد زمینه کشتی‌رانی امن در تنگه هرمز و پهنه خلیج فارس تلاش می‌کند، ولی با توجه به نقض قوانین دریانوردی از سوی کشتی مدنظر و عدم پاسخ مقتضی به سوالات مطروحه از سوی مراجع ذی‌ربط ایرانی کشتی مذکور به داخل آب‌های سرزمینی ایران هدایت شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • استفاده از توان دانش‌بنیان‌های ایرانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
  • کنعانی: کشتی اسرائیلی به دلیلی نقض قوانین توقیف شد
  • تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • بازگشت گلر منچستریونایتد به سن‌سیرو
  • مورینیو: دروگبا خیلی وفادار است؛ او هیچوقت فراموش نکرد که من او را به لیگ برتر بردم! / زیرنویس فارسی
  • حمید معصومی‌نژاد بازیگر سینمای ایران شد | درآمد بازیگری بیشتر از خبرنگاری است | می‌آیم تهران و در سینما با مردم فیلم می‌بینم...| عکس