Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@23:30:13 GMT

شیوع کرونا با منشاء داخلی در چین به صفر رسید

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۳۶۹۱

شیوع کرونا با منشاء داخلی در چین به صفر رسید

در ادامه روند کاهش ابتلا به کووید ۱۹ در چین، امروز مقامات بهداشت این کشور تعداد مبتلایان جدید به این ویروس را با منشأ داخلی صفر اعلام کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از رویترز، چین امروز از کاهش تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا که از خارج وارد این کشور شده بودند، خبر داد و تعداد ابتلای جدید با منشاء داخلی به ویژه در استان هوبئی را صفر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام کمیسیون بهداشت ملی چین، روز گذشته تعداد مبتلایان جدید به کرونا در این کشور ۴۷ مورد بوده است که همگی آن‌ها به خارج از کشور سفر کرده بودند و هیچ مورد ابتلا با منشاء داخلی دیده نشده است. این آمار پایین‌تر از ۷۸ مورد ابتلا در روز پیش از آن است و این مسئله نشانگر روند کاهشی شیوع کووید ۱۹ در چین می‌باشد. هر چند روز گذشته چهار نفر در این کشور بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و به این ترتیب تعداد کل قربانیان در چین به ۳۲۸۱ نفر رسید. آمار کل مبتلایان به کرونا در چین ۸۱۲۱۸ نفر است که ۴۷۴ نفر از آن‌ها از مسافران خارجی هستند.

ویروس جدید کرونا با نام کووید ۱۹ نخستین بار در شهر ووهان چین از استان هوبئی شیوع یافت. چین توانست با اقدامات سریع و به موقع جلوی شیوع گسترده آن را در کشور خود بگیرد. هرچند این ویروس توانست راه خود را به کشور‌های دیگر جهان باز کند و امروز در بیش از ۱۹۰ کشور جهان افراد را مبتلا کرده است.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: چین کرونا ووهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید

به گزارش جام جم آنلاین،دکتر فاطمه شقاقی ضمن گرامیداشت هفته سلامت عنوان کرد: هفته سلامت یعنی هفته‌ای که باید به سلامت جسم و روح اهمیت داده شود، این نکته مهم است که ما در زندگی خود روش‌های خود مراقبتی را پیاده‌سازی کنیم.

وی افزود: در برخی مواقع به حدی درگیر فشارهای ناشی از مشکلات و مسائل زندگی می‌شویم که فراموش می‌کنیم به سلامت خود فکر کنیم، هفته‌ی سلامت یعنی هر کدام از ما نباید فراموش کنیم که به سلامت جسم و روح خود اهمیت دهیم.

این مشاور بالینی و خانواده تصریح کرد: جسم و روح انسان بسیار درهم تنیده و به‌هم مرتبط هستند؛ طوری که اگر سلامت ما در زندگی تحت‌الشعاع قرار گیرد مشکلات روان‌تنی زیادی را به همراه دارد، استرس‌ها، بدن دردها، مشکلات گوارشی، مشکلات پوست و مو، به طورکلی بسیاری از دردهای جسمی ریشه در روان افراد دارد.

قبل از اینکه خیلی دیر شود، برای درمان اقدام کنید

شقاقی ادامه داد: در موارد بسیار زیادی می‌بینیم مردم برای حل مشکلات روحی و روانی خود به سراغ مصرف دخانیات و راهکارهای مقطعی و پیش‌پاافتاده می‌روند و می‌بینیم که فرد سال‌های سال است که با افسردگی دارد زندگی می‌کند و به دنبال درمان آن نیست.

این مشاور بالینی و خانواده بیان کرد: همانطور که همه ما شنیدیم و می‌دانیم پیشگیری بهتر از درمان است، این یک شعار نیست بلکه واقعا باید به آن عمل کرد، با آموزش و یادگیری بسیاری از مهارت‌ها به سادگی می‌توان از به‌وجود آمدن مشکلات روحی بعدی پیشگیری کرد بدون آن که هزینه و زحمت بیشتری را در آینده متحمل شد.

وی در پایان تاکید کرد: با افزایش سطح آگاهی، می‌توان کیفیت زندگی را بالا برد، اما اگر فرد گمان می‌کند درگیر مسائل روحی است که کیفیت زندگی او را مختل کرده‌ است، قطعا باید از یک مشاور در زندگی خود کمک بگیرد، قبل از آن که خیلی دیر شود.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم