Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکرنابی از برگزاری مسابقه اینترنتی «امامت، بنیان مهدویت» در آستانه نیمه شعبان و به همت مسجد جامع غدیر خم خبر داد و گفت: مهلت شرکت در این مسابقه، پایان روز هفدهم فروردین ماه است.

«محسن شکرنابی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری مسابقه اینترنتی «امامت، بنیان مهدویت از منظر حضرت علی بن موسی الرضا(ع)» به همت مسجد جامع غدیر خم خبر داد و اظهار کرد: شورای فرهنگی مسجد جامع غدیر خم در راستاي ترویج و آشنایی بیشتر آحاد جامعه بویژه جوانان و نوجوانان با«فرهنگ مهدویت»، مسابقه سراسري و اینترنتی «امامت، بنیان مهدویت» برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شورای فرهنگی مسجد جامع غدیر خم به شرایط شرکت دراین مسابقه اشاره و بیان کرد: خواهران و برادران از سن 12سال به بالا می توانند در مسابقه شرکت کنند و شرکت کنندگان در مسابقه، با ورود به کانال «ایتا»به نشانی masjed_ghadirkhom)@ و سایت مسجد جامع غدیر خم به نشانی www.masjedeghadier.ir در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه ضمن مطالعه متن بارگذاری شده پیرامون مسابقه ابتدا از طریق لینک ورود به سامانه مسابقه، وارد مسابقه شـده و سـپس بـا پر کردن مشخصات کامل خود و پر کردن کد امنیتی که به رنگ مشکی درج شده، کلید« شروع» را بزنند. بعد از ورود به بخش سؤالات، تمام مطالب آن را به دقت بخوانند و سپس به سؤالات مسابقه پاسخ داده و در انتها کلید «ارسال» را بزنند.

 

مدیر شورای فرهنگی مسجد جامع غدیر خم خاطر نشان  کرد:حد اکثر مهلت شرکت در مسابقه، پایان روز هفدهم فروردین 99 است و ۸۰جایزه نفیس نقدي( پانصد هزار تومانی) به۸۰ برگزیده مسابقه در نظر گرفته شده است. برگزیدگان مسابقه نیز همزمان با روز نیمه شعبان 21 فروردین 99  در مسجد معرفی می شوند.

 

وی یکی از رویکردهای مسجدجامع غدیر خم را توسعه و ترویج امامت و ولایت برشمرد و افزود: واحد علمی فرهنگی مسجدجامع غدیرخم همواره با هدف ساماندهی، برنامه ریزی در جهت نشر«معارف قرآن» و «فرهنگ اهل بیت(ع)»  و توسعه فعالیت های «فرهنگی»، «تبلیغی»، «آموزشی»، «تربیتی»فعالیت دارد و در بزرگداشت مناسبت های «اسلامی» و «انقلابی و ملی» با هفکری و تبادل نظر کارگزاران مسجدتلاش در اهتمام ویژه به این مناسبت ها دارد. اجرای مسابقات علمی فرهنگی در مسجد در سه سطح «محل و منطقه»، ««استان تهران»، مسابقات «بزرگ و سراسری»  و همچنین دعوت از شخصیت های روحانی، اساتید حوزه و دانشگاه، کارشناسان مسایل و مباحث علوم «قرآنی و معارف اهل بیت(ع)»، «سیاسی»،«تربیتی و خانواده»، «فرهنگی واجتماعی» سخنرانان  مجالس و محافل (مناسبت های «دینی»، «انقلابی» و «ملی») از رویکردهای فعالیتی این مسجد است.

 

برپایی محافل معنوی «انس با قرآن و عترت»، «کرسی تلاوت»، «یادواره شهدا»، «بصیرت سیاسی»، مباحث «تربیتی»، «خانواده و مشاوره»، «طب اسلامی و سُنّتی» همراه با «پرسش و پاسخ» و نیز «ایام الله» انقلاب اسلامی  مانند «روز جهانی قدس»، «۲۲ بهمن»، «۱۳ آبان» بخشی از فعالیتهای مسجد جامع غدیر خم در طول سال است.

 

بنا بر این گزارش، مسجد جامع غديرخم كه تا سال ٨٣ به نام مسجد جامع ضرابخانه ناميده مي شد در محله ضرابخانه واقع است. اين مسجد در سال ١٣٥٠ با زيربناي ۵۰۰ مترمربع ساخته شد و در اوایل سال ١٣٥٧ با تلاش های آيت الله سيد جلال مجد هاشمي؛ امام جماعت این مسجد و همت نمازگزاران و افراد خيّر محله با زيربناي بيش از دو هزار مترمربع به طور كلي تجديد بنا شد، كه شامل شبستان بزرگ و دو طبقه ساختمان و زيرزمين جهت استقرار كتابخانه، كلاس هاي قرآن، امور فرهنگي و دفتر است.

 

در سال ١٣٨٠ برای افزايش فضاي شبستان مسجد و گسترش فعاليت هاي فرهنگي این مسجد در چند فاز تجديد بنا شد و طي نقشه اي جامع، كتابخانه با دو سالن قرائت برادران و خواهران، سالن كنفرانس، سالن ويژه مراسم، شبستان مردانه وسیع تر، شبستان زنانه در طبقه دوم، صندوق قرض‌الحسنه، كلاس هاي آموزشي براي واحد قرآن و عترت، اتاق هايي برای بسيج برادران و خواهران، دفتر مسجد، دفتر امام جماعت، محل سكونت خادم و… پيش بيني شد.

 

یادآور می‌شود؛ مسجد جامع غدیرخم در تهران، خیابان پاسداران، خیابان شهید کشوری (نگارستان هشتم) خیابان مسجد واقع است.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد جامع غدیرخم ماه شعبان مسجد جامع غدیر خم فرهنگی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول با یک اتفاق نادر روبرو شد و مصاف دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرشهید سپاسی که نتیجه آن اهمیت بسیاری در جدول رده بندی مسابقات و به ویژه تعیین سهمیه صعود به لیگ برتر دارد، به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان که حاضر نشد در استادیوم غدیر را به روی بازیکنان و سایر اعضای دو تیم باز کند، برگزار نشد.

حالا و در شرایطی که تکلیف این مسابقه مشخص نشده، به زودی باید یک دیدار حساس دیگر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود؛ دیداری که بار دیگر استقلال خوزستان در آن نقشی نخواهد داشت و تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی باید از سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند.

در این شرایط مسئولان باشگاه سپاهان که تمام کارهای لازم نظیر رزرو هتل، انتخاب محل تمرین، رزرو بلیت پرواز و سایر اقدامات لازم برای سفر به اهواز را برنامه‌ریزی کرده‌اند، از این هراس دارند که مبادا اتفاقات دیدار لغو شده فجر و استقلال ملاثانی برای آنها تکرار شود.

رقابت‌های جام حذفی در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری با برگزاری 8 مسابقه در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود و در یکی از این مسابقه استقلال ملاثانی باید در ورزشگاه غدیر اهواز از سپاهان میزبانی کند.

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟