Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «اریک یولند» از دستیاران کاخ سفید اعلام کرده است که دولت آمریکا سرانجام با مجلس سنای این کشور در ارتباط با بسته بودجه ۳ تریلیون دلاری مرتبط با کرونا توانسته است به توافق دست یابد.

گفته شده این بودجه برای مقابله با کرونا و تاثیرات اقتصادی آن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست این بودجه از هفته گذشته توسط دولت ترامپ به کنگره ارائه شده بود، اما تصویب آن به محل اختلاف دولت و دموکرات‌ها در کنگره منجر شد و سرانجام پس از کش و قوس‌های فروان به تصویب رسید.

روز گذشته سازمان بهداشت جهانی هشدار داده بود که با «شتاب بسیار سریع» شیوع ویروس کرونا، آمریکا ممکن است کانون بعدی شیوع این بیماری باشد.

با وجود آنکه ترامپ از تمایلش به پایان سریع محدودیت‌ها گفته، ایالت‌های مختلف اقدامات قرنطینه‌ای را تشدید کرده‌اند.

کد خبر 4885770

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ مجلس سنای آمریکا ویروس کرونا کاخ سفید ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران دونالد ترامپ عربستان سعودی روسیه سوریه تحریم اقتصادی ایران افغانستان بیماری های واگیر لبنان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانونگذاران کنگره برای حمایت از رژیم صهیونیستی به تکاپو افتادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مجلس نمایندگان آمریکا بودجه حمایتی از رژیم صهیونیستی را در دستور کار خود قرار می دهد.

«استیو اسکالیز» رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که مجلس نمایندگان آمریکا برای بررسی قوانینی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و ایران را مسئول می‌داند، تغییری در برنامه خود ایجاد خواهد کرد.

در این بیانیه ادعا شده است: مجلس نمایندگان قویا در کنار اسرائیل ایستاده است و باید عواقبی برای این حمله بی دلیل وجود داشته باشد.

این قانونگذار آمریکایی گفت: جزئیات بیشتر در این باره به زودی اعلام خواهد شد.

لایحه بودجه حمایتی دولت آمریکا در ماه فوریه با حمایت ۷۰ درصدی مجلس سنا به تصویب رسید، اما در مجلس نمایندگان مسدود مانده است. قانونگذارن جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان عمدتاً به دلیل مخالفت با تأمین مالی بیشتر اوکراین، این لایحه را مورد بررسی قرار نمی دهند و بررسی آن را مشروط به اختصاص بودجه مرزی بیشتر کرده اند.

کد خبر 6078206

دیگر خبرها

  • لایحه اصلاح نظارت خارجی راهی سنای آمریکا شد
  • تصویب لوایحی در کنگره آمریکا برای فشار بر ایران
  • بررسی جداگانه لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا
  • وعده جانسون برای تصویب لایحه کمک به اسرائیل
  • بایدن با سران کنگره درباره بودجه رژیم صهیونیستی صحبت کرد
  • درخواست بایدن از کنگره آمریکا برای تصویب بسته حمایتی از اسراییل
  • بایدن و سران کنگره درباره تحولات خاورمیانه گفتگو کردند
  • قانونگذاران کنگره برای حمایت از رژیم صهیونیستی به تکاپو افتادند
  • بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا خواستار تصویب فوری بسته کمکی برای رژیم صهیونیستی شد