Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:38:31 GMT

جزئیات محدودیت تردد در برخی از محورهای آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۳۸۱۷

جزئیات محدودیت تردد در برخی از محورهای آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: محدودیت تردد خودروها در برخی ازمحورهای استان از پنجم فروردین برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال می‌شود.

اروجعلی علیزاده با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان اظهار کرد: بر اساس تصمیم این ستاد، از روز 5 فروردین ماه در مسیرهای ملکان - میاندوآب- ارومیه و بالعکس، ارومیه_ تبریز و بالعکس، خوی- جلفا ، خوی - مرند و بالعکس، شبستر- سلماس و بالعکس، سراب - اردبیل و بالعکس، اهر - مشکین شهر و بالعکس، خداآفرین - اصلاندوز و بالعکس، محدودیت تردد اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر این اساس تیمی متشکل از اداره کل راهداری و ارتش در این اماکن مستقر شده و از تردد خودروهای سواری پلاک غیربومی مگر به شرط ضرورت خودداری خواهد شد. همچنین خودروهای باری که محموله آن‌ها، سوخت و کالای اساسی باشد بعد از کنترل ماموران به سمت مقصد ادامه مسیر خواهند داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، وی تشریح کرد: ممنوعیت مطلق به طور کامل نداریم، چراکه نیازهای اساسی مردم تامین و برخی اقدامات ضروری باید انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به آمار تردد در جاده‌های استان، خاطرنشان کرد: میزان تردد ثبت شده خودروها درجاده‌های استان ازاول تاچهارم فروردین ماه 296 هزارو300خودرو بوده که کاهش 62 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز

ایسنا/البرز مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: از  یکم تا سی و یکم فرودین ماه سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۹  میلیون خودرو از جاده‌های استان البرز عبور کردند.

به گزارش ایسنا، علی زندی‌فر روز پنجشنبه ششم اردیبهشت اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه‌ ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون ۲۰۲ هزارو ۹۲۲ خودرو از جاده های استان البرز تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی گفت:در این  بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و۳۰۶ خودرو  با ۲۶.۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد استان البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰  هزار و ۶۱۶  خودرو با ۱۷  درصد افزایش از استان البرز خارج شده اند.

این مسئول با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴.۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران – کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳  خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز یادآور شد: در طی این ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان