Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حیدری از کمک یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریالی اداره کل اوقاف و امورخیریه مازندران برای درمان بیماران کرونایی خبر داد و گفت: همچنین ۱۲ کارگاه تولید ماسک در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران جهت برطرف کردن کمبود ماسک در استان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» امروز(۶فروردین) در جمع خبرنگاران از کمک یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریالی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مازندران جهت درمان بیماران کرونایی  این استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای نیت واقفین ۶۸ میلیون تومان از محل موقوفات متصرفی بابل، ۵۰ میلیون تومان از محل موقوفه صراف، ۱۶ میلیون تومان جهت خرید کپسول اکسیژن از محل موقوفه غیرمتصرفی حیدری و 16 میلیون تومان از موقوفات سایر شهرستان‌ها به ستاد مبارزه با کرونا و گروه‌های مردمی مبارزه با این ویروس اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه این اداره کل از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور با همراهی دیگر نهادها از جمله استانداری با تشکیل ستاد پدافند غیرعامل در اداره کل و ادارات تابعه شروع به مبارزه با این ویروس منحوس کرده است، افزود: با اقدام جهادی 12 کارگاه تولید ماسک در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران جهت برطرف کردن کمبود ماسک در استان راه‌اندازی شد.

 

حیدری از کمک 150 میلیون تومانی اوقاف جهت درمان بیماران کرونایی در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای نیت واقفین ۶۸ میلیون تومان از محل موقوفات متصرفی بابل، ۵۰ میلیون تومان از محل موقوفه صراف، ۱۶ میلیون تومان جهت خرید کپسول اکسیژن از محل موقوفه غیرمتصرفی حیدری و 16 میلیون تومان از موقوفات سایر شهرستان‌ها به ستاد مبارزه با کرونا و گروه‌های مردمی مبارزه با این ویروس اهدا شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تجمع هنگام توزیع ماسک، خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه بصورت حضوری در درب خانه‌های شهروندان، ایستگاه‌های تاکسی و مراکز درمانی اقدام به اهدای ماسک کردند.

 

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: کارگاه‌های تولید ماسک با همکاری خواهران بسیجی و خادمین آستان مقدس امامزادگان مازندران راه‌اندازی شده است که بسته به ظرفیت آن بقعه متبرکه و نیروی کار، روزانه از طریق این کارگاه ها تعدادی ماسک تولید و بین مردم توزیع می‌شود.

 

وی با بیان اینکه آستان مقدس امامزادگان مازندران روزانه در نوبت‌های مختلف ضدعفونی و از برگزاری هرگونه مراسم، تجمع و توزیع غذای نذری جلوگیری می‌شود، گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده درب مساجد، بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران بسته شده و تا اطلاع ثانوی ورود زائران به اماکن مذهبی ممنوع است.

 

حجت الاسلام حیدری بیان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش مسافرین و زائرین در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران وجود ندارد و از این رو اسکان زائران و مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه ممنوع است.

 

وی از اهدای 2هزار عدد ماسک بهداشتی به ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان‌های مازندران خبر داد و افزود: در شهرستان‌های ساری، آمل، بابل، نور و رامسر ماسک‌های تولید شده به ستاد مبارزه با کرونا اهدا شده تا بین پرستاران، بیماران و مردم توزیع شود.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک مقابله با کرونا مدیرکل اوقاف مازندران امامزادگان و بقاع متبرکه ستاد مبارزه با کرونا آستان مقدس امامزادگان درمان بیماران کرونایی میلیون تومان از محل محل موقوفه حجت الاسلام اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان

حجت الاسلام سیدعباس مسعودی مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان افزود: این مراسمات در ۱۴ بقعه متبرکه بصورت ویژه برگزار می‌شود.

وی گفت: سخنرانی، مناجات خوانی، قرآن به سر، خیمه‌های معرفت ویژه کودکان و نوجوانان، مشاوره خانواده، بیان احکام، برگزاری نماز جماعت و برگزاری سفره‌های ساده از مهم‌ترین برنامه‌های درحال اجرا در بقاع متبرکه است.

حجت الاسلام مسعودی افزود: ۳۱ مبلغ بومی استان و ۹ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم در بقاع متبرکه استان مشغول فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی هستند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان گفت: با توجه به همزمانی ایام عید و ماه مبارک رمضان زمینه اسکان مسافران در بقاع متبرکه نیز فراهم شده است.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل سازمان تبلیغات هرمزگان نیز گفت: مراسم شب‌های قدر در بیش از دو هزار و ۵۰۰ مسجد استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • ۵۰ هزار نفر از بقاع متبرکه زنجان در ایام عید نوروز بازدید کردند
  • بازدید و زیارت بیش از ۵۰ هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه زنجان
  • دو هزارو ۵۰۰ زائر نوروزی از اماکن متبرکه استان دیدن کردند
  • اسکان ۳۵۰۰ مسافر نوروزی در زائرسراها و کمپ‌های موقت یزد
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • اجرای طرح ضیافت الهی در چهارمحال و بختیاری
  • بهار با آرامش بهاری
  • بیش از ۲۵۰۰ زائر نوروزی از اماکن متبرکه کردستان بازدید کردند
  • رونق گردشگری مذهبی مازندران در بهار قرآن و طبیعت