Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:23:38 GMT

آمریکا برای اثبات صداقت خود تحریم‌ها را بردارد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۳۸۴۷

آمریکا برای اثبات صداقت خود تحریم‌ها را بردارد

محسن نریمان روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: کسانی که ویروس تحریم را برای مخدوش کردن اقتصاد و معیشت ایرانیان بر سیستم اقتصادی کشورمان وارد کردند، امروز با اشک تمساح مدعی کمک به ریشه کنی ویروس کرونا شده اند.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس خاطرنشان کرد: امریکا اگر قصد کمک دارد، ویروسی که در قالب تحریم به اقتصاد کشور ما وارد کرده است، را از میان بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که امریکا با مظلوم نمایی می خواهد طوری نشان دهد که قصد کمک به از بین بردن ویروس کرونا در ایران را دارد، اظهار کرد: آمریکا اگر قصد تظاهر ندارد، برای اثبات صداقت خود می تواند ویروس تحریم را بردارد تا مردم توانمند شده و خود توان مبارزه با این ویروس را داشته باشند.

نریمان ادعاهای آمریکا در خصوص کمک به ایران را نوعی ریاکاری دانست و گفت: شما از یک سو ادعای کمک دارید و از سوی دیگر هرروز تحریم ها را علیه ایران سخت تر و شدیدتر می کنید و مردم را از دسترسی به ملزومات به حق خود جهت مبارزه با این ویروس محروم می کنید.

وی ادامه داد: ویروس کرونا چالش جدید فراروی ملت ما و تمام جهان است که ما تلاش داریم با یاری خداوند و با تمام توان و امکاناتی که داریم بر این امر فایق آییم و از این چالش حتما عبور خواهیم کرد.

نریمان خاطرنشان کرد: امیدوارم ما درک درستی از مسائل سیاسی و حرکت های توطئه گرانه استکبار داشته باشیم و با کمک خداوند و مقاومت وارد میدان شویم تا هم بر ویروس کرونا پیروز شویم و هم توطئه دشمنانمان نقش بر آب شود.

به گزارش ایرنا، سازمان منطقه آزاد ارس در روزهای اخیر علاوه بر تشکیل ستاد مقابله با کرونا، اقدامات متعددی در خصوص گندزدایی، ضدعفونی کردن اماکن عمومی و سطح شهر و ادارات، اطلاع رسانی عمومی نسبت به رعایت الزامات بهداشت عمومی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام داده است

منطقه آزاد ارس در ۱۳۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده و در چهار بخش منفصل در شمالغرب ایران و نقطه صفر مرزی در مجاورت با کشورهای ارمنستان، آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان و کنار رود مرزی ارس استقرار یافته است.

موقعیت راهبردی منطقه آزاد ارس در شمال غرب کشور با وسعت ۵۱ هزار هکتاری به علت هم‌مرز بودن با جمهوری آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان همچنین نزدیکی آن به کشورهای ترکیه و عراق و درنهایت هم‌جواری جغرافیایی با کشورهای مشترک المنافع درمجموع با هدف‌گذاری بازار ۶۰۰ میلیون نفری منجر به ایجاد ظرفیت‌های اقتصادی بسیار مناسب برای این منطقه در بین مناطق آزاد کشور شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تحریم منطقه آزاد ارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تحریم منطقه آزاد ارس آمریکا آمریکا ترکیه عراق ویروس کرونا تحریم منطقه آزاد ارس منطقه آزاد ارس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌گوید که بسته تحریمی جدیدی را مرتبط با ایران اعمال کرده است./ تسنیم

در حال تکمیل...

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم آمریکا برادر سردار «قاسم سلیمانی» را تحریم کرد

دیگر خبرها

  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • گفت و شنود/ بخر دیگه‌!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • کشف معمای هولدن کالفیلد: هویت‌جویی، انزواطلبی و صداقت‌گرایی