Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفت هزار ماسک تولیدی شهرداری لاهیجان در ششمین روز فروردین ۹۹ بین شهروندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  ماسک های تولیدی شهرداری پس از چند مرحله توزیع در مراکز درمانی و رانندگان تاکسی و کارکنان خدمات امور شهر ،  شهروندان ساکن در محلات یوسف آباد، خالوباغ و کوه بیجار و بین بازاریان  این بار در بین اهالی محلات حاجی آباد، لاشیدان، خیابان رسالت ، میدان گیل ، حسن بگدشت و شعربافان برای مقابله با ویروس کرونا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری لاهیجان از جمله شهرداری های پیشرو در کشور بود که با آماده سازی شرایط لازم اقدام به تولید ماسک در شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا کرد و ماسک های تولیدی به صورت روزانه در سطح بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی، رانندگان تاکسی  و شهروندان   توزیع می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه

رضا دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان کرمانشاهی خطوط اتوبوسرانی کریدور شمال به جنوب (طاق‌بستان-فردوسی) و شرق به غرب (کیهانشهر-دولت آباد) راه‌اندازی شد.

وی افزود: اتوبوس‌ها در ۱۵ مسیر که بیش از ۳۰ شهرک است تقویت شده که می‌توان به شهرک‌های باغ ابریشم و مجتمع میلاد، تعاون، معلم، شهرک صادقیه، شهرک الهیه، سجادیه، قبرستان بریموند، نوکان، دولت‌آباد و مسیرهای مرکز شهر از جمله خیام، پردیس، بهار، بازار، کرناچی، ظفر، مسکن اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای پارک خودروهای شخصی خود به جای اینکه به ترمینال مراجعه کنند به پارکینگ‌های سطح شهر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در گذشته در ترمینال فضای خالی بوده اما اکنون به دلیل ورود اتوبوس‌ها به ناوگان فضای کافی برای پارک اتوبوس‌ها نیست لذا تقاضا داریم شهروندان این موضوع را رعایت کنند.

کد خبر 6084965

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • برنامه‌ریزی شهری برای مقابله با چاقی شهروندان
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • انتقال روزانه زباله به تموشل لاهیجان به ۱۸۰ تن رسید