Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوهیرو یاماشیتا، رئیس کمیته ملی المپیک ژاپن تأکید کرد، ژاپنی‌ها تا سال ۲۰۲۱ انگیزه‌های خود را برای برگزاری هر چه بهتر المپیک حفظ خواهند کرد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری رویترز، یاسوهیرو یاماشیتا تعویق یک ساله المپیک 2020 در توکیو را با المپیک 1980 در مسکو مقایسه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته ملی المپیک ژاپن در این مورد گفت: به زودی 63 ساله خواهم شد. در طول زندگی‌ام چیزهای غیرمنتظره و غیرقابل تصور زیادی را مشاهده کردم. در این شرایط که المپیک 2020 لغو شده است المپیک 1980 در مسکو را به خاطر می‌آورم. این اتفاق چیزی شبیه همان سال است. ما در سال آینده با قدرت بیشتری برای برگزاری المپیک توکیو به میدان می‌آییم. ما تسلیم نمی‌شویم و انگیزه خود را تا 2021 حفظ خواهیم کرد.

روز گذشته شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن و توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک برای تعویق یک ساله المپیک و پارالمپیک 2020 در توکیو به خاطر همه‌گیری جهانی ویروس کرونا به توافق رسیدند.

بیانیه مشترک IOC و کمیته برگزاری المپیک 2020

 

انتهای پیام/

R7858/P1015145/S27,1410,3,33,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط المپیک 2020 توکیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو رئیس کمیته المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس باخ: روسیه و اوکراین المپیک را تحریم نمی‌کنند

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) گفت که روسیه و اوکراین بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ را تحریم نمی‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه؛ توماس باخ گفت: بحث در مورد پذیرش ورزشکاران روسیه برای شرکت در المپیک 2024 به پایان رسیده است، طرف‌های روسیه و اوکراین این رقابت‌ها را تحریم نمی‌کنند. در مجمع عمومی ANOC در سئول، تنش‌هایی احساس شد و هر دو طرف تهدید به تحریم شدند. نظرات همچنان متفاوت است؛ برخی می‌گویند ما با تحریم‌ها علیه کسانی که منشور المپیک را نقض کرده‌اند، خیلی فراتر رفته‌ایم و برخی دیگر می‌گویند ما به اندازه کافی پیش نرفتیم.

احتمال لغو مراسم افتتاحیه المپیک 2024 پاریس

رئیس IOC  افزود: اگر هر دو طرف صددرصد راضی نباشند، تصمیم درستی گرفته‌اید. اگر یک طرف خوشحال بود و طرف دیگر به شدت ناراضی، آن وقت با مشکلات واقعی مواجه می‌شدیم. اکنون می‌توانیم با اطمینان کامل بگوییم که این بحث به پایان رسیده و همه ما برای بازی‌های باشکوه المپیک در پاریس گردهم خواهیم آمد. IOC تحریم‌هایی را علیه کسانی که منشور المپیک را نقض می‌کنند اعمال می‌کند و از کسانی که منشور المپیک را نقض نمی‌کنند، چه ورزشکار و چه کمیته ملی المپیک، محافظت خواهد کرد.

المپیک تابستانی پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود. در پایان سال 2023، IOC پذیرش ورزشکارانی از روسیه و بلاروس در المپیک 2024 را در وضعیت بی‌طرف در رشته‌های انفرادی با رعایت تعدادی از معیارها اعلام کرد. این کمیته همچنین روس‌ها و بلاروس‌ها را از شرکت در مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی‌ها منع کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کره شمالی هرگونه نشست با ژاپن را رد کرد/توکیو در امور ما دخالت نکند
  • زمان روشن شدن مشعل المپیک پاریس
  • توماس باخ: روسیه و اوکراین المپیک را تحریم نمی‌کنند
  • ژاپن کمک‌های مالی به آنروا را از سر می‌گیرد
  • بوفون: انگیزه ندارم، 9 ماه است که ورزش نکرده‌ام!
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته‌های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند