Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام زین العابدینی با اشاره به شعار سال با عنوان جهش تولید گفت: با عمل به این شعار زمینه بیشتر رشد و توسعه همه جانبه در زمینه های مختلف در کشور فراهم می شود.

حجت الاسلام «حاجی رضا زین العابدینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان در مورد شعار سال با عنوان جهش تولید گفت: در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری، مجموعه موقوفات همدان آماده مشارکت با بخش خصوصی در راستای تحقق شعار «جهش تولید» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان ضمن اینکه از افراد واجد شرایط دعوت کرد برای سرمایه‌گذاری در موقوفات همدان اقدام کنند ، افزود: به طور حتم این موضوع زمینه بیشتر رشد و توسعه استان را مهیا می‌کند.

 

حجت الاسلام زین العابدینی گفت: نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری نوعی پیاده کردن نقشه راه از سوی معظم له است، که برهمه نهادها و دستگاه های انقلابی و دولتی و همچنین متخصّصان امر واجب است، تمام توان خود در راستای تحقق شعار سال بکار گیرند.

 

وی افزود: بی شک سازمان اوقاف و امورخیریه و به تَبع آن اوقاف همدان نیز تمام ظرفیت و پتانسیل خود را در راستای تحقق این شعار مبارک بکار خواهد بست.

 

حجت الاسلام زین‌العابدینی خاطرنشان کرد: این اداره کل مانند سالهای پیش با تمام توان برای پیشبرد اهداف بالای انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارد.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیام نوروزی استان همدان مدیر کل اوقاف زین العابدینی حجت الاسلام جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع در فرایند مشارکت راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه رفع موانع در فرایند مشارکت راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» است، گفت: تعیین تکلیف پروژه‌های مهستان، حکمت و هایپر افروز در دستور کار شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در جلسه کارگروه اقتصادی به منظور بررسی پیشنهادات سرمایه گذار برای اعمال تغییرات در طرح پروژه‌های مهستان، حکمت و هایپر افروز واقع در خیابان میثم منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در این نشست، ضمن بررسی مشکلات بعضی پروژه‌های مشارکتی منطقه، به‌منظور ایجاد راهکارهای مناسب برای بررسی پیشنهادات سرمایه‌گذار این پروژه‌ها تمهیدات لازم اتخاذ شد.

وی افزود: خروج پروژه‌ها از بن‌بست و تعیین تکلیف فوری آن‌ها از ضروریاتی است که به‌طور مستمر در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان قرار دارد و این مهم با حفظ منافع شهرداری در راستای مولدسازی دارایی‌های شهر و ایجاد منابع مالی پایدار انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اگر ما بخش خصوصی را بخشی از مردم برای توسعه پایدار شهر بدانیم پس حمایت و رفع مشکلات و موانع او در فرایند سرمایه‌گذاری و مشارکت ضمن دلگرمی می‌تواند اعتماد دیگر بخش‌های مردمی را جلب و مسیر را برای تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» هموار و تحقق آن را میسر سازد.

استقبال منطقه ۱۰ از پیشنهادات سرمایه‌گذاران و عموم شهروندان برای توسعه و آبادانی شهر

محمد صیرفی‌نژاد مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت توسعه پروژه‌های مشارکتی گفت: اجرای پروژه‌های محرک توسعه در دوره ششم مدیریت شهری مورد تاکید قرار گرفته است و با توجه به اینکه اراضی مساعدی در منطقه ۱۰ وجود دارد که قابلیت توسعه و سرمایه‌گذاری دارد، این شهرداری از پیشنهادات سرمایه‌گذاران و عموم شهروندان برای توسعه و آبادانی منطقه ۱۰ استقبال می‌کند.

وی تصریح کرد: فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه وجود دارد که می‌توانیم با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای رونق و آبادانی شهر و توسعه اقدامات شهری استفاده کنیم.

کد خبر 746480

دیگر خبرها

  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • کشاورزی در توسعه اقتصاد همدان سهم ۳۰ درصدی دارد
  • شرایط واردات گوشت قرمز و دام از ۷ کشور فراهم شد
  • مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد
  • رفع موانع در فرایند مشارکت راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد
  • احیای واحدهای راکد و نیمه فعال آذربایجان غربی تداوم می‌یابد