Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:18:15 GMT

روایت خدمات اجتماعی هیأت‌ها علیه کرونا از شبکه افق

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۴۱۶۸

روایت خدمات اجتماعی هیأت‌ها علیه کرونا از شبکه افق

معاون راهبردی جامعه ایمانی مشعر گفت: فصل دوم برنامه تلویزیونی «روایت هیأت» شبکه افق سیما بناست، به انعکاس خدمات اجتماعی این نهاد مذهبی و تبیین گزاره «هیأت تعطیل نیست» در ایام شیوع ویروس کرونا بپردازد.

حجت‌الاسلام علیرضا ربانی‌منش معاون راهبردی جامعه ایمانی مشعر و تهیه کننده برنامه تلویزیونی «روایت هیأت» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: فصل دوم این برنامه تلویزیونی بناست باتوجه به گسترده شدن فعالیت‌های هیأت‌ها بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور به انعکاس خدمات اجتماعی این نهاد مذهبی و تبیین گزاره «هیأت تعطیل نیست» بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویکردهای فصل دوم برنامه «روایت هیأت»

وی ادامه داد: رویکرد این برنامه، پرداختن به فعالیت‌های همبستگی اجتماعی و کمک به دیگران هیأت‌ها و همچنین توجه به معنویت جامعه با توجه به تعطیلی جلسات مذهبی است که با برنامه‌های مختلف معرفتی در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

ربانی‌منش افزود: در حوزه خدمات اجتماعی، هیأت‌های کشور نشان دادند که در زمینه سلامت و خدمت‌رسانی به مردم پیش‌قدم هستند و می‌توانند کار را دوشادوش متولیان امر به پیش‌ببرند و برنامه‌های مذهبی و معنوی خود را نیز در این شرایط حساس، در قالب فضای مجازی برگزار کنند.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «روایت هیأت» گفت: این برنامه بناست به معرفی فعالیت‌های هیأت‌ها بپردازد اما باتوجه به همزمانی پخش برنامه با ماه‌های شعبان و رمضان، نه با رویکرد یک برنامه معنوی صرف اما به صورت ترکیبی به حوزه‌های معرفتی جامعه نیز وارد خواهیم شد.

روزهای پنجشنبه و جمعه موعد پخش «روایت هیأت» از شبکه افق

وی اضافه کرد: این برنامه تلویزیونی هر هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه یک ساعت قبل از اذان مغرب، از شبکه افق سیما با اجرای سیدمحمدجواد شرافت شاعر کشورمان پخش خواهد شد. در این برنامه کارشناسان، هنرمندان، سخنرانان، مداحان و جهادگران عرصه هیأت حضور پیدا خواهند کرد.

ربانی‌منش افزود: اولین قسمت این برنامه، فرداشب پنجشنبه ۷ فروردین‌ماه از شبکه افق با حضور حجت‌الاسلام دانایی مسئول قرارگاه مدافعان سلامت تهران و سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برروی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه افق برنامه تلویزیونی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد روایت هیأت جامعه ایمانی مشعر قرارگاه مدافعان سلامت تهران برنامه تلویزیونی خدمات اجتماعی شبکه افق روایت هیأت هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،گفت: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت 9 هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • نشست برنامه‌های هفته سلامت تویسرکان