Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد برنجی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با موافقت استاندار محترم تهران و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران و شبکه بهداشت و درمان ملارد جهت تکمیل درمانگاه شهید فهمیده شهرستان ملارد ۱۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: درمانگاه شهید فهمیده شهرستان ملارد با پیشرفت ۹۰ درصدی و کاربرد درمانی و آزمایشگاهی قابلیت برپایی ۱۰۰ تختخواب را دارد و امیدواریم با تزریق این اعتبار خوب در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری و خدمات رسانی این مجموعه بهداشتی و درمانی به شهروندان خوب شهرستان ملارد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد تصریح کرد: این اعتبار به زودی و با نظارت مدیریت شبکه بهداشت و درمان ملارد به درمانگاه شهید فهمیده تزریق می‌شود.

برنجی یاد آور شد: جهت پیشگیری و مبارزه با کرونا، شهرستان ملارد اولین شهرستانی بود که بحث ارسال پیام صوتی به صورت تلفنی برای اطلاع رسانی به مردم را در دستور کار قرار داد و به سبب

مؤثر بودن این اقدام سایر شهرستان نیز با الگو گرفتن از ملارد این اقدام را انجام دادند.

وی در پایان گفت: ادارات خدمات رسان با محوریت و هماهنگی شهرداری ملارد اقدامات خوبی جهت پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا را در برنامه‌های خود داشته و امیدواریم با همکاری مردم خوب شهرستان شاهد عبور از این وضعیت را باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرداری ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد

منوچهر جافری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۵۰۰ هکتار از اراضی شهرستان پلدختر به کشت باقلا اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: برداشت باقلا در شهرستان پلدختر در اوایل فروردین‌ماه آغاز شده و ادامه دارد.

مسئول زراعت جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: باقلا شش هزار و ۵۰۰ تن در سال فروش داشته و به شهرستان‌های بروجرد، اراک، تهران، سنندج و کرمانشاه و دیگر شهرهای کشور بارگیری شده است.

جافری، گفت: امسال خوشبختانه کشاورزان از قیمت فروش راضی هستند و هر کیلو ۲۰ هزار تومان به فروش رفته و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: میزان کشت باقلا سال گذشته در شهرستان پلدختر ۷۵۰ هکتار بوده است و باتوجه‌به این که قیمت پارسال کیلویی هفت هزار تا ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسید مردم بیشتر به کشت گندم که کشت استراتژیک بود روی آوردند.

مسئول زراعت جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: این کشت با تناوب گندم بسیار عالی بوده و هر ساله در شهرستان پلدختر و معمولان کشت می‌شود و همچنین با برداشت زودهنگام این محصول کشاورزانی که آب فصلی دارند می‌توانند کشت کنند.

کد خبر 6088235

دیگر خبرها

  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند