Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۸:۰۰ روز سه شنبه مورخه ۹۸/۱/۵ در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) بعد از بزرگراه ارتش یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ به علت تخطی از سرعت تعادل و کنترل وسیله نقلیه از اختیار راننده خارج و به جدول کناری برخورد و پس از شکستن ۴ اصله درخت واژگون می‌شود و در اثر شدت ضربه راننده که فردی مذکر حدوداً ۲۰ ساله در محل حادثه فوت کرد و سرنشین مصدوم توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ موُمنی  در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: رانندگان در هنگام رانندگی در محور‌های بزرگراهی با سرعت مجاز و مطمئنه تردد نمایند سرعتی که در صورت مشاهده خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک تصادف حادثه سرعت غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرماندار درمیان در جلسه شورای ترافیک شهرستان درمیان با اشاره به اینکه این طرح از دی ۱۴۰۲ تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا شده است گفت: در این طرح که در سطح ۴ بخش شهرستان درمیان اجرا شد هزار و ۳۰۰ وسیله نقلیه از جمله موتور سیکلت، وانت بار‌ها و ماشین آلات کشاورزی به وسیله برچسب‌های شب رنگ آشکارسازی شدند.

فرجامی فرد افزود: این طرح به منظور جلوگیری از حوادث جاده‌ای و افزایش ایمنی در جاده‌ها اجرا شده است.

وی همچنین از اخذ مجوز احداث پارکینگ ماشین‌های سنگین در شهر اسدیه خبر داد

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه